Gjest Nutritong akkurat nå 0 0 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Har stagnert totalt i kroppen. Å unngå sjokolade, brus, det meste av utskeielser, spise kurante posjoner, sunn middag osv. funker ikke. Går sakte oppover. Nå vil jeg i steden prøve Nutrilettdietten i håp om at den skal hjelpe meg å få bort fem kilo. Mulig klarer jeg bedre å vedlikeholde enn å slanke. Noen med erfaringer? Hadde middagsbesøk i sta f.eks. og ville ikke sette meg med shaken. Tok et par gode skjeder ris, og et par gode skjeder kokte grønnsaker uten smør eller salt. Er det greit å bytte ut shaken slik eller bør den følges slavisk? Andre tips og råd til meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kunne ikke dy meg 0 0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 ''Tok et par gode skjeder ris, og et par gode skjeder kokte grønnsaker uten smør eller salt.'' He, he. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Skjeden bør nok verken ha ris eller grønnsaker i seg... Spøk til side. Nutrilettkur fungerer greit for å gå ned i vekt, men dårlig for å holde vekten. Skal du bytte ut shaken, så bytt ut med protein (kjøtt, fisk, kylling, bønner, linser, tofu) og ikke med karbohydrater (ris, pasta, potet, brød). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 ''Tok et par gode skjeder ris, og et par gode skjeder kokte grønnsaker uten smør eller salt.'' He, he. JEg klarte heller ikke å dy meg LOL! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.