Gå til innhold

Skaffet seg katt - får bli i norge


Mary Poppins

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er i Storbritannia.. Kanskje en idé å faktisk lese artikkelen før man uttrykker hvor tragikomisk Norge er..?

Hehe tydeligvis er jeg altfor trøtt nå, så det gikk meg hus forbi.

Men jeg hadde ikke blitt overrasket om det var i norge lell :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, komisk :))

Men dette var da ikke i Norge?

Korrekt, det var ikke i norge, og jeg trekker innlegget mitt tilbake ;-)

*går å legge seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korrekt, det var ikke i norge, og jeg trekker innlegget mitt tilbake ;-)

*går å legge seg*

Sikkert litt lurt det, ja ;)

*går leende til sengs* ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnePanneOlsen

Hehe tydeligvis er jeg altfor trøtt nå, så det gikk meg hus forbi.

Men jeg hadde ikke blitt overrasket om det var i norge lell :-)

Hehe, ja, jeg syntes det var litt imponerende at du ikke oppdaget det da du pastet linken som tydelig sier vg.no/nyheter/UTENRIKS/ ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe tydeligvis er jeg altfor trøtt nå, så det gikk meg hus forbi.

Men jeg hadde ikke blitt overrasket om det var i norge lell :-)

Jeg er faktisk rimelig sikker på at noe sånt ikke ville skjedd i Norge...

To bekjente fikk avslag på sine asylsøknader selv om de har barn med norske mødre her i landet. De bodde sammen med barnets mor og begge hadde jobber her. Allikevel fikk de ikke oppholdstillatelse :-(

Jeg skjønner forøvrig at det er mange som får oppholdtillatelse som ikke burde være her også, men det er vel helst fordi man ikke vet hvilket land de skal sendes tilbake til og/eller at de faktisk har krav på beskyttelse fordi de kommer fra land der de risikerer livet dersom de blir sendt tilbake.

Men tror jeg sier stopp for den diskusjonen nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, jeg syntes det var litt imponerende at du ikke oppdaget det da du pastet linken som tydelig sier vg.no/nyheter/UTENRIKS/ ;-)

Hehe det er faktisk ikke annet enn imponerende at jeg klarte å overse det ;-)

Det verste er, at jeg forestilte meg at mannen fra Bolivia skulle deporteres _tilbake_ til Storbrittania. Det falt meg ikke inn å lure på hvorfor i all verden Norge skulle sende han tilbake til Storbrittania istedet for Bolivia hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det er faktisk ikke annet enn imponerende at jeg klarte å overse det ;-)

Det verste er, at jeg forestilte meg at mannen fra Bolivia skulle deporteres _tilbake_ til Storbrittania. Det falt meg ikke inn å lure på hvorfor i all verden Norge skulle sende han tilbake til Storbrittania istedet for Bolivia hehe..

Tror du må legge deg nå :-)

Det skal jeg i alle fall!

Skal smile når jeg legger meg pga deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk rimelig sikker på at noe sånt ikke ville skjedd i Norge...

To bekjente fikk avslag på sine asylsøknader selv om de har barn med norske mødre her i landet. De bodde sammen med barnets mor og begge hadde jobber her. Allikevel fikk de ikke oppholdstillatelse :-(

Jeg skjønner forøvrig at det er mange som får oppholdtillatelse som ikke burde være her også, men det er vel helst fordi man ikke vet hvilket land de skal sendes tilbake til og/eller at de faktisk har krav på beskyttelse fordi de kommer fra land der de risikerer livet dersom de blir sendt tilbake.

Men tror jeg sier stopp for den diskusjonen nå ;)

Den diskusjonen tar jeg ikke med deg nå;) Det vil nok bli bare surr fra min side :-)

God natt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...