Gjest to ting på en gang 0 0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Er det slik at en kan ta vaksinen nå? Jeg skal til lege i morgen for en annen sak, men hvis en kan ta vaksinen vil jeg ta den i samme slengen. Noen som vet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion 13 082 0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det tror jeg du kan få 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det går nok bra - så sant legekontoret har fått vaksina 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda 0 0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 På legekontoret jeg går har de iallefall startet vaksinering nå. Til vaksinering trenger en ikke timeavtale, bare møte opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet 0 0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Her er det bare risikogruppene som får til å begynne med. Vaksineringen starter i slutten av uken. Men det er sikkert forskjellig fra sted til sted, etter hvor mange vaksinedoser de har tilgjengelig ennå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.