Gjest Vil så gjerne ha orden på dette 0 0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har et hus med lån på, noe billån plus noe lån utenom Er forsikret gjennom jobben, usikker på hva den dekker, plus forsikret bla for en million ved død v.ulykke Hvis jeg skulle dø plutselig så vil forsikring bli utbetalt og all gjeld dekket og resterende satt på konto til barna mine? Hva skjer hvis jeg selger hus og ender på veldig lite gjeld? Blir det det samme da, alle penger blir utbetalt, gjeld blir dekket og rest satt på konto til barna mine? Noen med gode råd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Dersom du har forsikring via jobben som dekker død, så blir denne utbetalt til arvtager. (Det følger ikke nødvendigvis arveloven. Ho oss får ektefelle/samboer disse pengene) Om arvtager da velger å betale ned gjeld, så kan de det. Dersom du har gjeldsforsikring i en bank så sletter banken gjelda, men da tror jeg ikke du får noe utbetalt utenom. Forsikringen gjelder kun det du til enhver tid har i gjeld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.