Gå til innhold

P.pille spørsmål


Gjest Tenker på så mye

Anbefalte innlegg

Gjest Tenker på så mye

Jeg er 45 år og skal begynne med p.piller. En ting jeg i den sammenheng lurer på ( og som jeg glemte å spørre legen om) er hvordan jeg nå merker når jeg kommer i overgangsalderen? Ikke alle som sliter med hetetokter f.eks. Skal bruke p.pillene til å stoppe mensen, derfor jeg begynte å tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mulig det ja

Unnskyld at jeg blander meg inn i din leges avgjørelse om å la deg få p-piller, men jeg synes nå alderen din er for høy til å gå på p-piller?

Husker selv da jeg var 33 år og ville ha p-piller av legen istedet for annen prevensjon som jeg da brukte. Han sa da at det var for risikabelt å sette meg på det siden jeg var 33 år og røyket.

Mulig det var det med røyken da,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenker på så mye

Unnskyld at jeg blander meg inn i din leges avgjørelse om å la deg få p-piller, men jeg synes nå alderen din er for høy til å gå på p-piller?

Husker selv da jeg var 33 år og ville ha p-piller av legen istedet for annen prevensjon som jeg da brukte. Han sa da at det var for risikabelt å sette meg på det siden jeg var 33 år og røyket.

Mulig det var det med røyken da,,,

Takk for omtanken:) Men ikke skrem meg nå:)

Jeg er ikke røyker og jeg skal prøve Cerazette østrogenfrie p.piller, så jeg HÅPER det går fint. Sliter med veldig med PMS og dette er siste forsøk på å bli bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg blander meg inn i din leges avgjørelse om å la deg få p-piller, men jeg synes nå alderen din er for høy til å gå på p-piller?

Husker selv da jeg var 33 år og ville ha p-piller av legen istedet for annen prevensjon som jeg da brukte. Han sa da at det var for risikabelt å sette meg på det siden jeg var 33 år og røyket.

Mulig det var det med røyken da,,,

Når du ikke røyker er det helt greit å gå på p-pillen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken:) Men ikke skrem meg nå:)

Jeg er ikke røyker og jeg skal prøve Cerazette østrogenfrie p.piller, så jeg HÅPER det går fint. Sliter med veldig med PMS og dette er siste forsøk på å bli bedre.

Jeg fikk mye mellom blødninger på cerazette, så gikk over til p-sprøyta og da mista jeg mensen og ble fullstendig PMS fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenker på så mye

Jeg fikk mye mellom blødninger på cerazette, så gikk over til p-sprøyta og da mista jeg mensen og ble fullstendig PMS fri.

Er egentlig p.sprøyta jeg ble anbefalt. Men leste et sted at vi godt voksne ikke burde få den pga benskjørhetfare....så jeg ble litt skeptisk. Fint med info fra deg. Prøver Cerazette først, så får jeg ha p.sprøyta på lur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...