Gjest Dispriline 0 0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Holdbarhetsdatoen gikk ut i 2007 da. Er det bare å kaste de? Pakningen er uåpnet. Jeg har de bare liggende for sikkerhets skyld. Tenkt å bruke som blodfortynnende pga acetylsalisylsyra. Har de mistet all effekt? Håper noen apotekere leser litt her inne og kan svare. Eller andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Generelt sies det at medisiner blir svakere om de blir gamle. Altså at de ikke har like god effekt. Hvordan det er med dispril aner jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilledolly 4 0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Der skal stå holdbarhetsdato, følg den! Visst den ikke er leselig er det bare å finne søppla! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja 7 382 0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg tok noen Ibux som gikk ut på dato i 2004 nå forleden, og de virket iallfall (jeg så årstallet først etterpå). Jeg mener å ha lest at det er ikke farlig å ta gamle tabletter, om de ikke er eldgamle da. men at virkningen avtar). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.