Gå til innhold

Nrk Puls 19.10 - Stressende kjønnsroller


Gjest frudolén

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

brilleslangen

Vanligvis NEI, men hvis tv skulle komme på besøk og jeg hadde hatt et par uker på meg til å rydde vekk saker og ting.. så kanskje ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kan ikke påberope meg å ha det like strøkent her hjemme. Jeg er fornøyd med slik vi har det. Synes det skal se ut som det bor folk her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg hadde det rimelig strøkent hjemme, men tar det delvis tilbake nå ;-)

Hvordan er det mulig å ha saueskinnfeller i sofaen, liggende dandert pent på rad og rekke med barn i huset?? *måpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Er det dette som gikk i går på puls tro. Jeg ble helt satt ut av at hun har kokkosboller stående fremme, i en sånn glasskuppel.. for pynt..(!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tripp trappa

Har en venninne som kunne gått bra overens med de to der.

Men personlig har jeg det laaangt fra slik. Ser jo ut som hjem som er tatt rett ut fra et interiørblad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Niccola

Tja.. har ikke akkurat sjokolade stående fremme, mensom inge får lov å spise... :-)

Er ikke alltid strøkent her, men jeg liker at det er ryddig. Så jeg prøver å holde det noenlunde i orden. Vi har uansett ikke mye dill og stæsj, er stort sett kjøkkenet som blir rotete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke-hos-meg

He-he, jeg ville ikke hatt det slik heller, jeg da, det blir jo så sterilt og upersonlig og ikke minst - for et arbeid å holde det slik!

Nei, jeg likte bedre den siste familien, jeg, med barnetegninger på skapdørene og "fem-retters middag"! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøjemeg! Nesten så jeg lurer på om det finnes en diagnose på slikt.

Reagerte også på at hun når hun sa at alle dem de kjenner har det slik og deretter omtalte det som "koselig". Jeg synes hennes hjem ikke hadde noe personlig touch i det hele tatt - det var som rett hentet ut fra et utstillingshjem vist i en katalog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gærne kvinnfolk :o) Jeg hadde fått hypertensjon og hjerteproblemer av å leve opp til sånne standarder :o)

Men hvis man har nytt minimalistisk hus, er det sikkert lettere å holde det i orden. Men fikk litt spunk når hun pratet om at hun likte å kle barna ordentlig i harmoniske klær. Minnet meg om en romantisk film fra 1700 tallet, langt unna vår virkelighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tripp trappa

Hjemmet vårt ligner nok mest på det siste, selv om jeg også liker å bla i interiørblader. Jogging er noe jeg bare fantaserer om.

Men, om jeg skulle tilbringe tid med noen av disse så tror jeg at jeg hadde følt meg mest vel med den siste familien. Virker mest jordnære og alminnelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det ikke like strøkent hjemme som de to første, men hadde jeg fått TV på besøk - - ja, da hadde det vært strøkent!

Jeg er nok mer i gata til de to første, men mer "personlig". Da tenker jeg på kunst (med farge), kunstglass og keramikk. Jeg er laaangt fra dem i måte og være på, matvaner og det veldig "skikkelige" bildet de gir av seg selv. Det er jo ikke sikkert det stemmer helt. De ble tross alt filmet.

Jeg kunne aldri bodd eller levd slik som den siste familien. Jeg hadde ikke trives med å ha det så gamelt og slitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...