Gjest Signalene2 0 0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 På jobben har jeg nettopp blitt med på å skrive i et lite fagblad. Nå har jeg fått tilsendt korrektur på masse stoff, for han som egentlig skal ha det er syk. Jeg har hjulpet til med det en gang før, men ikke hatt det alene og nå blir jeg helt tullete her! Etter mye strev fikk jeg fram den verktøylinjen som viser korrekturmerker, og har lest ferdig noe av det. Men så ser jeg at alt j eg nå har på Word, har verktøylinje med korrekturmerker, og det er litt dumt. Og jeg får ikke den linjen bort. Hvordan fjerner man altså verktøylinjen med korrekturmerker når man ikke trenger den lenger?!? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wertys 0 0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Antagelig på "Vis" "verktøylinjer" ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.