Gjest twilight 0 0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg var netopp ferdig med min menstruasjon, da jeg i forrige uke hadde sex der det gikk litt galt. For å være på den sikre siden tok jeg en angrepille dagen etter. 4 dager etterpå får jeg så helt uanmeldt ganske kraftige blødninger igjen. Dette har vedvart i to dager nå. Det betyr at jeg har hatt mensen to ganger på drøyt en uke. Har også hatt en usedvanlig sterk hodepine i dag, og smerter i nederste ryggparti. Jeg leste at man godt kan få noen blødninger etter å ha tatt angrepillen, men jeg er litt urolig, fordi det selfølgelig føles unaturlig å få mensen så tett på "den ordentlige mens". Bør jeg ta noe jernstilskudd for eksempel? Er undervektig og har ganske kraftige blødninger normalt hver gang. Har ikke jernmangel, men mangel på D- vitamin. Tar tilskudd. Noen meninger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Franzeska 602 28 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Dette er nok mest sannsynlig bivirkninger av angrepilen. Jeg begynte også å blø kraftig ca 2 uker etter at jeg tok den og jeg blør vanligvis minimalt når jeg har mensen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.