Gjest vil ut på tur 0 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Har noen vært i Thailand i november? Jeg er litt ukjent med sesongen og værforholdene der. De jeg kjenner har kun reist dit i januar/februar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har vært der i påsken. Var i Krabi (like ved Puket). Vi opplevde litt regn. Hovedsaklig på kveldstid. Men det var helt fantastisk. Skal tilbake i påsken til neste år. Men da reiser vi til østkysten. Der er det visstnok et annet klima enn på vestkysten. Litt nede på venstre side kan du finne litt info om været på denne øya. http://www.kohsamui.org/ Jeg ser at November ikke er den beste mnd. her. Varmt, men mye regn. Vi velger en kombinasjonstur med et par dager i Bankok først. Gleder meg:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.