Gjest Kerrs 0 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Vi skal flytte for n'te gang og jeg gruer meg så til flyttevasken. Har alltid gjort det selv, og synes det er en veldig slitsom jobb. I tillegg er ikke formen helt bra for tiden, så jeg skal vurdere å sette bort jobben. Men jeg aner virkelig ikke hva det vil koste. Byrå er nok for dyrt, men i avisen står det da støtt og stadig annonser. Noen som har prøvd og fått pris? Det er en liten enebolig, to etasjer, ca 120 m2 boareal. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae 2 688 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Du kan jo få pris fra flere byråer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest i vårt firma 0 0 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Dete ligger på ca 30-35 kr pr kvadratmeter. Og da er det latså i gulvflate det regnes. Alt er da inkludert, til og med vinduspuss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.