Gå til innhold

Så utrolig ekkelt!


Gjest soloitt

Anbefalte innlegg

Gjest soloitt

Flyttet inn i ny leilighet for en måned siden. Har ikke gjort så mye her og har nettopp "kommet i orden". De forrige eierne overlot flyttevasken til flyttebyrå, så ingen feil da vi flyttet inn.

Men i dag skulle jeg vaske under badekaret. Etter å ha tatt løst fronten...så jeg en masse skitt. Jaja, så hadde vaskerne glemt dette da. Men SÅ! Lengst inni hjørnet under badekåret så jeg noe som satte en skikkelig støkk i meg. To sprøyter (uten spiss) og en liten måleskje. Jeg ble kvalm og uvel og måtte få mannen min til å plukke de opp med en tang. Sprøytene så rene ut og måleskjeen var av plast...men jeg tenker narko med en gang, jeg. Og jeg liker det ikke. Plutselig ble alt så guffent! Nesten så jeg kvier meg for å gå inn på badet. Kan det ha vært heroinsprøyter? Burde vi levert de til politiet eller noe? Hva annet kan det ha vært? Synes de lå "gjemt" der inne på en måte, så ikke ut til at de hadde ramlet dit tilfeldig. Har vi flyttet inn i et tidligere narkoreir? Jeg vet ikke hvilken betydning det skulle ha for oss nå...ville bare få noen ord fra dere kanskje om hva dette kan være for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest soloitt

Ok, kanskje jeg overdramatiserte da. Men du har vel LITT forståelse for at det var et ubehagelig funn i en "ny leilighetet"?:)

ups, feil. Det skulle til mummiemamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måleskje av plast og sprøyter uten spiss, får meg til å tenke mer i gata av medisinering av barn.

Ja - i peroder her så har vi hatt mange sprøyter uten spiss og måleskjeer, og ungene har også lekt med disse sprøytene i badekaret :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mummiemamma

Hvis det luktet amme-te eller tran av skjea så kan du mistenke at det kan ha foregått medisinering av barn. Eventuelt kan det ha vært medisinering av katt. Måleskje av plast er nok lite egnet til å varme opp heroin på, ja.

Men ekkelt at det ikke var vasket der. Absolutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du kan roe deg femten hakk. Sprøyter uten spiss og en plastskje er helt uegnet til heroinbruk.

Jeg tror nok ikke det blir nødvendig å ringe politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes møkka under badekaret høres adskillig mer ekkelt ut enn sprøyter uten spiss og en plastskje. Sikkert noe barna har lekt med i badekaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - i peroder her så har vi hatt mange sprøyter uten spiss og måleskjeer, og ungene har også lekt med disse sprøytene i badekaret :-)

Ja det er morsomme leker i et badekar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Jeg kan forstå at du skvatt der og da, men fra det til å starte en hel tråd om det, og vurdere å kontakte politiet? He he, dette er en av de morsomste innleggene jeg har lest på en stund ;o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprøyter uten spiss ved badekaret. Da tenker jeg på snuppa som elsket å leke med slike sprøyter i badekaret da ho var mindre. Vet du hvor langt vannstrålen kan komme eller?

Så det kan være helt uskylding. Jeg bruker også både måleskje og sprøyter til å ta medisiner. (hostesaft osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke du skal bekymre deg. Slike sprøyter er badekarleker her i huset, da vi på grunn av sykdom hadde eskevis av slike sprøyter i huset en periode (for medisinbruk).

Tror heller ikke at slike sprøyter er mulig å sette spiss på - på sykehuset hadde de i alle fall egne sprøyter for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, kanskje jeg overdramatiserte da. Men du har vel LITT forståelse for at det var et ubehagelig funn i en "ny leilighetet"?:)

Nei, egentlig ikke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heroin!? En av de tidligere beboerne kunne vært hjertebarn og trengt medisin som gjerne blir gitt i munnen med sprøyte uten spiss... Vi hadde i sin tid slike sprøyter liggende "overalt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Tror ikke du skal bekymre deg. Slike sprøyter er badekarleker her i huset, da vi på grunn av sykdom hadde eskevis av slike sprøyter i huset en periode (for medisinbruk).

Tror heller ikke at slike sprøyter er mulig å sette spiss på - på sykehuset hadde de i alle fall egne sprøyter for dette.

Jo, helt vanlige plastsprøyter man kan kjøpe på apoteket er de samme som brukes i helsevesenet. Men spissene (kanylene) kommer i separate pakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, helt vanlige plastsprøyter man kan kjøpe på apoteket er de samme som brukes i helsevesenet. Men spissene (kanylene) kommer i separate pakker.

OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...