Gjest Har kanskje for sensitive følelser 0 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 I går. Jeg satt å så på en film. Samboer skrudde av tv'n og ba meg gå på soverommet. Jeg sa nei. Han sa jo. Så jeg gikk. Han dro av meg trusen og stilte meg på alle fire og gjorde sitt....Jeg gråt ned i puten mens jeg faket en orgasme for da går det fortere for han. Jeg er sår og øm i dag. Han sier jeg ville det selv. Jeg er usikker på hvorfor jeg gråter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper 12 196 2 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Du må sette grenser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor 15 790 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvem bestemmer om du skal ha sex eller ikke? Svaret er enkelt, det er deg, og ingen andre. Om noen andre tar det valget for deg er det faktisk ulovlig, og kan anmeldes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beathes 0 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg hadde grått selv... Deretter tror jeg at jeg hadde pakket og dratt.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest du overeagerer!! 0 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Slutt å syns synd på deg selv å sett foten ned for dussten!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae 2 688 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Vær tydelig og ikke la han bestemme over deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brulla 169 0 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er dette et tulleinnlegg? Det tror jeg ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette 2 255 1 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Du gråter fordi han ikke respekterer deg, og fordi du ikke er sterk nok til å gi han klar melding. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello 4 604 0 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Uff, her er det dårlig med respekt og kommunikasjon - kanskje mest det siste? hadde samboern min skrudd av tv´n og bedt meg gå på rommet hadde jeg gjort det, men fordi jeg ville. hadde jeg ikke hatt lyst hadde jeg selvfølgelig sagt nei - og hadde ikke gjort det. Hadde han mast hadde jeg stått på mitt og bedt han respektere svaret mitt. Kanskje han tenner på å gi deg "ordre" og tror du gjør det også? Han kan ikke vite at du gråter nedi puta når du faker orgasme, da tror han du liker det. Du må sette grenser jente! Nei er nei, men du gikk jp faktisk frivillig inn på rommet når du skjønte hva han ville.. Du burde stått på ditt, og ikke gått. Dere burde ta dere en prat i hvert fall om å respektere hverandres svar og signaler. Man må være to for å ha sex, og begge må jo ha lyst ellers er det bare ødeleggende for forholdet og sexlivet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Klart han trodde du ville om du gikk inn på soverommet.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gajar 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Du virker som ei pingle uten noen form for selvrespekt. Hvordan kan han respektere deg når du ikke respekterer deg selv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest been there and I am feeling with you 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 jeg har vært i samme situasjon og føler med deg. Nei du overreagerer ikke. Det er lov å gråte. Kom deg ut av dette. Det gjorde jeg og har ikke angret et sekund, men det tok lang tid. Det er ikke lett å si nei i en slik situasjon og risikere sure miner i dagesvis etterpå. Slik er det bare. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blanke ark 464 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Om du ikke direkte ville det selv, så kan du ikke gi han skylden for ikke å forstå, når du gjør som han ber om. Til tross for at du tydeligvis ikke vil. Det hele er ikke verre enn at du hadde skrudd på TV'n og sett videre på film. Hvis du i så fall frykter represalier, så er saken en helt annen. Du setter grensene selv. Når det er sagt, så har jeg lite forståelse for en mann som forsyner seg på den måten. Høres ikke ut som om han har mye respekt for deg,.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 801 5 399 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvorfor gikk du inn på soverommet? Hvorfor sa du ikke at du ville se ferdig filmen? Pleier han å kommandere deg på den måten??? Hvorfor lar du ham i så fall gjøre det? Jeg sier ikke at det var din feil, men han ba deg om å gå inn på soverommet og du gjorde det og i tillegg lot du som du fikk orgasme. Ikke så rart han trodde du ville kanskje...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion 13 082 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det kalles voldtekt. Du bør reise til nærmeste krisesenter! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins 14 565 2 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det kalles voldtekt. Du bør reise til nærmeste krisesenter! Voldtekt?? Snakk om å utvanne et begrep som er har en så alvorlig betydning 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 801 5 399 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det kalles voldtekt. Du bør reise til nærmeste krisesenter! Tja... Jeg synes også det grenser til et overgrep, men å kalle det voldtekt... Hun sa riktignok nei en gang, men deretter gjorde hun som han sa. Hvorfor i all verden lar hun ham behandle seg på den måten!? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion 13 082 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Voldtekt?? Snakk om å utvanne et begrep som er har en så alvorlig betydning Er det ikke voldtekt når en mann tvinger seg på en kvinne? Hun er meget tydelig en underdanig person, som samboer tar "friheter" med. Er det OK i dine øyne? Vet du at de fleste voldtekter skjer i hjemmet? Ærlig talt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion 13 082 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Tja... Jeg synes også det grenser til et overgrep, men å kalle det voldtekt... Hun sa riktignok nei en gang, men deretter gjorde hun som han sa. Hvorfor i all verden lar hun ham behandle seg på den måten!? Fordi hun ikke vet bedre. Jeg blir helt matt, av hvor mange av dere, er så uvitende om at de fleste voldtekter skjer hjemme.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 801 5 399 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Er det ikke voldtekt når en mann tvinger seg på en kvinne? Hun er meget tydelig en underdanig person, som samboer tar "friheter" med. Er det OK i dine øyne? Vet du at de fleste voldtekter skjer i hjemmet? Ærlig talt! Nei, det er selvfølgelig ikke greit at noen tar seg slike "friheter" med andre mennesker, men når man er i et forhold så handler det om å klare å sette grenser for hvordan man lar partneren behandle seg også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.