Gjest best wishes 0 0 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 er det noen diagnose som heter " i psykisk ubalanse"? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
canticle 434 0 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 han har et traume 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuttifrutt 0 0 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kan virke som han er psykotisk. Kan ha sammenheng med malariamedisin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen 1 905 0 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 han har nok ingen diagnose enda. i følge denne artikkelen http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=575640 har legene to hypoteser om oppførselen hans: 1. Hjernemalaria. 2. Emosjonell psykose etter å ha vært fengslet i fem måneder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 673 1 428 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 tror nhd kommenterte dette i går på psykiatri. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 673 1 428 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 tror nhd kommenterte dette i går på psykiatri. ...og i tråden under her også ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest best wishes 0 0 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 han har nok ingen diagnose enda. i følge denne artikkelen http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=575640 har legene to hypoteser om oppførselen hans: 1. Hjernemalaria. 2. Emosjonell psykose etter å ha vært fengslet i fem måneder. Men jeg tenker: er det egentlig så ille for han å være i psykose? får han det bedre om han kommer tilbake til den vante fengselshverdagen igjen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen 1 905 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Men jeg tenker: er det egentlig så ille for han å være i psykose? får han det bedre om han kommer tilbake til den vante fengselshverdagen igjen? Jeg vet ikke hvordan det oppleves å være i den tilstanden han er i nå, så det kan jeg ikke uttale meg om... Men når han er aggressiv og driver med selvskading, i tillegg til den oppførselen vi har fått sett klipp av, så kan han umulig ha det særlig godt.(uansett hvilken virkelighetsoppfatning han har)Og det unner jeg han ikke.Så jeg håper han får den hjelpen han trenger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.