Gjest Skallepetrina 0 0 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg mister mye hår for tiden. Litt fordi jeg har en hudsykdom som gjør det (men jeg er ellers ganske bra av den nå) og kanskje litt er det genetikk. På farssiden er det mange tanter med tynt hår. Men det jeg lurer på er om forbigående hårtap kan ha noe med store påkjenninger å gjøre? Jeg har vært permanent bekymret grensende til livredd for høyst eksisterende ting i familien min det siste halve året, og det er på denne tiden hårtapet har økt så brått. Må legge til at av andre grunner ble det foretatt en veldig grundig undersøkelse via blodprøver (såkalt full blodstatus) for et halvt år siden, og der fant man ikke noe galt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) 0 0 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ved fysiske påkjenninger så mister jeg mye hår. Psykisk vet jeg ikke, men det er jo også en påkjenning på kroppen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.