Gå til innhold

Overkneet-støvletter, hvor?

Gjest Mange som skal ha
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest Mange som skal ha

Har sett det på Økonomisko, men finner ikke det på nett. (sitter på jobb og kan heller ikke bruke så mye tid på å lete)

Noen med int.adresser med bilder av slike støvletter?

Thanx :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mange som skal ha

Hmm de har jo over-kneet støvletter overalt for tiden?:) Eurosko, Din Sko, Bianco, Lillevinkel Sko, DNA bl.a

Joda, men 90 prosent av de er med lave heler og jeg vil ha høye :)

Har funnet et par på Økonomisko, kjempestilige. Utsolgt, men kommer inn midten av november. Får stagge meg til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Joda, men 90 prosent av de er med lave heler og jeg vil ha høye :)

Har funnet et par på Økonomisko, kjempestilige. Utsolgt, men kommer inn midten av november. Får stagge meg til da :)

Hmm hvilken by bor du i? Jeg har nemlig sett overkneet-støvletter med høye heler på både Bianco og DNA. Hvis du bor i Oslo burde du prøve de to skobutikkene i andre etasje på Byporten, samt Grensen Sko. Der har jeg sett flere modeller.

Skal du ha mer sexy type støvletter ville jeg prøvd kondomeriet o.l :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...