Gjest sigkk 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Er det noe galt med lyden til TV2, eller er det bare ekstra masse ulyd i kveld? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hadde helt glemt x-factor 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hører på beat for beat jeg, ingen ulyd her 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstlyng 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Overrasket jeg også over hvor mange som faktisk synger falskt. Men det er vel nervene som spiller en stor rolle her... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sigkk 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Eller; Hu Gabrielle var ikke så verst å høre på. Særegenhet jaffal :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest firepile 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 X-factor har da alltid vært en lidelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hadde helt glemt x-factor 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Eller; Hu Gabrielle var ikke så verst å høre på. Særegenhet jaffal :-) Må si meg enig nå jeg hørte sammendraget nettopp, utrolig mye dårlig synging... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hadde helt glemt x-factor 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Eller; Hu Gabrielle var ikke så verst å høre på. Særegenhet jaffal :-) psst... ellers så heter det: X-factor er en lidelse Å høre på 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion 13 082 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sudrik:( Det var mange flotte sangere i kveld. Men kanskje du ikke har øre til å høre potensialet...( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sigkuk 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 psst... ellers så heter det: X-factor er en lidelse Å høre på Det har du rett i! Så ble kvelden min reddet! Tusen hjertelig takk for at du gjorde meg oppmerksom på dett. Jeg har virkelig sansen for personer som har øynerrr for detaljer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion 13 082 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 psst... ellers så heter det: X-factor er en lidelse Å høre på Og det var det definitivt ikke! Synes det er utrolig at et lite land som Norge, har så mange gode sangere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sigkk 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Sudrik:( Det var mange flotte sangere i kveld. Men kanskje du ikke har øre til å høre potensialet...( Hvem var det du mente hadde potensiale? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hadde helt glemt x-factor 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det har du rett i! Så ble kvelden min reddet! Tusen hjertelig takk for at du gjorde meg oppmerksom på dett. Jeg har virkelig sansen for personer som har øynerrr for detaljer! så så! Pass på blodtrykket! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion 13 082 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvem var det du mente hadde potensiale? Gruppene, tror jeg ikke kommer langt, men Lise sang vidunderlig;) Chand har en ren og fin stemme + sjarm. Mari har en flott stemme, og det har Gabrielle og Rikke òg;) Min stemme ville gått til Lise;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sigkuk 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 så så! Pass på blodtrykket! Begynn gjerne setningen med stor bokstav, så redder du din egen kveld også. Flott at du skrev blodtrykk med d, y og to k'er. Du er flink, flink, flink, flink fliiink flink! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sigkk 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Gruppene, tror jeg ikke kommer langt, men Lise sang vidunderlig;) Chand har en ren og fin stemme + sjarm. Mari har en flott stemme, og det har Gabrielle og Rikke òg;) Min stemme ville gått til Lise;) Hvem er Lise og Mari? Gabrielle fikk meg til å kikke gløtte bort på den andre skjermen. For der var det noe eget. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hadde helt glemt x-factor 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Begynn gjerne setningen med stor bokstav, så redder du din egen kveld også. Flott at du skrev blodtrykk med d, y og to k'er. Du er flink, flink, flink, flink fliiink flink! :-) ''Du er flink, flink, flink, flink fliiink flink! :-) '' Takk takk du store sigerigertepenis Over og ut! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion 13 082 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvem er Lise og Mari? Gabrielle fikk meg til å kikke gløtte bort på den andre skjermen. For der var det noe eget. ''kikke gløtte '' Betyr ikke det samme sak? Kun fordi du påpeker andres feil. Nytter ikke å snakke med noen som faktisk _ikke_ så programmet:( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sigkk 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 ''Du er flink, flink, flink, flink fliiink flink! :-) '' Takk takk du store sigerigertepenis Over og ut! Sikker? Helt sikker? Men da får du ikke det siste ordet....liksom.....? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sigkk 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 ''kikke gløtte '' Betyr ikke det samme sak? Kun fordi du påpeker andres feil. Nytter ikke å snakke med noen som faktisk _ikke_ så programmet:( Jeg _hørte_ showet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solfryd 0 0 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Smak og behag. Noen liker en person, andre en annen. Personlig har jeg sans fo Chand. Lise og Rikke er de verste, i tillegg til No Name no Fame. Rikke er jo så overbitt at hun ikke kan uttale s ordentlig en gang. Hun kan selvsagt ikke noe for det, men jeg undrer meg over hvor hun får selvtilliten fra... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.