Gå til innhold

X-factor er en lidelse og høre på


Gjest sigkk

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

Smak og behag. Noen liker en person, andre en annen.

Personlig har jeg sans fo Chand.

Lise og Rikke er de verste, i tillegg til No Name no Fame.

Rikke er jo så overbitt at hun ikke kan uttale s ordentlig en gang. Hun kan selvsagt ikke noe for det, men jeg undrer meg over hvor hun får selvtilliten fra...

Fordi hun sikkert er penere enn deg!

Fysj, for en kommentar:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så ikke på i dag, men ser på forsida av avisa en overskrift om at kveldens skal ha vært det verste programmet så langt (jeg får ikke åpnet artikkelen). Så du er ikke den eneste som mener dette ihvertfall.

I de to foregående rundene har jeg ment at Rikke har vært ekstremt under pari. fatter ikke at hun 1. har kommet med til finalerundene, og 2. ikke har blitt stemt ut allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg så ikke på i dag, men ser på forsida av avisa en overskrift om at kveldens skal ha vært det verste programmet så langt (jeg får ikke åpnet artikkelen). Så du er ikke den eneste som mener dette ihvertfall.

I de to foregående rundene har jeg ment at Rikke har vært ekstremt under pari. fatter ikke at hun 1. har kommet med til finalerundene, og 2. ikke har blitt stemt ut allerede.

Synes ikke det var dårlig, men man hørte jo noen sure toner avogtil, men klart de er nervøse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sudrik:(

Det var mange flotte sangere i kveld.

Men kanskje du ikke har øre til å høre potensialet...(

Enig, synes det var mye bra i kveld jeg. Noen sang surt/kjedelig.

Men personlig likte jeg Chad, Pernille, Rikke og Gabrielle veldig godt...

Artig og underholdene program og mange talenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det var dårlig, men man hørte jo noen sure toner avogtil, men klart de er nervøse!

Som sagt så jeg det ikek i dag, men det jeg sterkt misliker med Rikke, er selve syngestilen, men luft og hikst og ganske teatralsk. Huff! :-(

En og annen sur tone tpler jeg selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Enig, synes det var mye bra i kveld jeg. Noen sang surt/kjedelig.

Men personlig likte jeg Chad, Pernille, Rikke og Gabrielle veldig godt...

Artig og underholdene program og mange talenter:)

Det synes jeg òg;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Som sagt så jeg det ikek i dag, men det jeg sterkt misliker med Rikke, er selve syngestilen, men luft og hikst og ganske teatralsk. Huff! :-(

En og annen sur tone tpler jeg selvsagt.

Det gjør jeg òg;) De fleste sure tonene kommer av nerver.

I kveld gjorde gruppene det dårlig, i min mening, ellers var kvaliteten ganske høy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smak og behag. Noen liker en person, andre en annen.

Personlig har jeg sans fo Chand.

Lise og Rikke er de verste, i tillegg til No Name no Fame.

Rikke er jo så overbitt at hun ikke kan uttale s ordentlig en gang. Hun kan selvsagt ikke noe for det, men jeg undrer meg over hvor hun får selvtilliten fra...

Vi heiet også på Chand. For en utstråling og stemme :-)

Enig med deg om Rikke og Lise....

Ble forundret over dommernes kommentarer til disse to :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi heiet også på Chand. For en utstråling og stemme :-)

Enig med deg om Rikke og Lise....

Ble forundret over dommernes kommentarer til disse to :-(

Jeg heier også på Chand- "The one and only" :-) Fantastisk utstråling:-) For dette er jo X-factor, og ikke "idol".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Jeg heier også på Chand- "The one and only" :-) Fantastisk utstråling:-) For dette er jo X-factor, og ikke "idol".

''For dette er jo X-factor, og ikke "idol".''

Nemlig! Chand har defintiv X-faktoren! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''For dette er jo X-factor, og ikke "idol".''

Nemlig! Chand har defintiv X-faktoren! :-)

Ja, gjett om han har :-) *smelter* :-) Jeg får gåsehud når han synger, og det får jeg ikke av noen av de andre. Jeg bare kjeder meg :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Ja, gjett om han har :-) *smelter* :-) Jeg får gåsehud når han synger, og det får jeg ikke av noen av de andre. Jeg bare kjeder meg :-(

Enig. Han er den eneste som har x-faktor der faktisk. De andre kunne like gjerne ha deltatt i Idol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Vi heiet også på Chand. For en utstråling og stemme :-)

Enig med deg om Rikke og Lise....

Ble forundret over dommernes kommentarer til disse to :-(

''Ble forundret over dommernes kommentarer til disse to :-(''

Jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Vi heiet også på Chand. For en utstråling og stemme :-)

Enig med deg om Rikke og Lise....

Ble forundret over dommernes kommentarer til disse to :-(

Vi heier også på Chand. "Noe så harry som han skal en leite lenge etter" sa ei til meg, men hun også liker han kjempegodt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi heier også på Chand. "Noe så harry som han skal en leite lenge etter" sa ei til meg, men hun også liker han kjempegodt :)

Da er det å være "ekte og følsom" harry. For han er den eneste som har noe ekte å by på i den konkurransen. Alle de andre- er bare "akkurat som det pleier å være". :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Da er det å være "ekte og følsom" harry. For han er den eneste som har noe ekte å by på i den konkurransen. Alle de andre- er bare "akkurat som det pleier å være". :-(

Hun mente ikke noe negativt med det, men han er jo litt småkomisk på en positiv måte :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mente ikke noe negativt med det, men han er jo litt småkomisk på en positiv måte :o)

Jeg ser ikke det komiske ved han...Bare det flotte og fantastiske:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Som sagt så jeg det ikek i dag, men det jeg sterkt misliker med Rikke, er selve syngestilen, men luft og hikst og ganske teatralsk. Huff! :-(

En og annen sur tone tpler jeg selvsagt.

Jeg liker det heller ikke. Men dommerne har jo vært "forelsket" i henne fra første stund :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...