Gå til innhold

Blakk igjen :(


Gjest Smuler

Anbefalte innlegg

Til tross for at jeg får utbetalt 13.000,- pr. mnd. i trygd så greier jeg å bruke opp pengene på noen få dager. Må nok ta turen til sosialkontoret igjen eller der jeg kan få gratis mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør sette deg opp et budsjett og se på hvordan du bruker pengene dine. Det er _det_ du burde gjøre. Og får du det ikke til selv er det _det_ du burde be sosialkontoret om hjelp til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør sette deg opp et budsjett og se på hvordan du bruker pengene dine. Det er _det_ du burde gjøre. Og får du det ikke til selv er det _det_ du burde be sosialkontoret om hjelp til.

Jeg elsker å shoppe og hvis sosialkontoret skal sette opp budskjett for meg vil det ikke gå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg elsker å shoppe og hvis sosialkontoret skal sette opp budskjett for meg vil det ikke gå

Shoppe er noe man gjør hvis man har råd til det :P.

Tror dessverre ikke shopping er en sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smekkern

Jeg elsker å shoppe og hvis sosialkontoret skal sette opp budskjett for meg vil det ikke gå

Så får du la være å shoppe da! Voksne mennesker må klare å holde styr på pengene sine selv. Hvis ikke får de sulte. Eller skaffe seg verge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å shoppe og hvis sosialkontoret skal sette opp budskjett for meg vil det ikke gå

Hvis du shopper opp alle pengene dine på unødvendige ting istedetfor å bruke dem til husleie, mat og det du skal bruke dem på så burde du ikke så noe særlig til sosialhjelp spør du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har på feelingen at dette helst dreier seg om at du kjeder deg en lørdagskveld og trenger å bruke deg litt.

Er det forresten sosialklienter eller de økonomisk rotete du vil skape blest om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å shoppe og hvis sosialkontoret skal sette opp budskjett for meg vil det ikke gå

Da bør ikke sosialkontoret gi deg penger fordi du er blakk heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13000 kr i mnd er jo en vanlig trygd som de fleste klarer seg på så hvis du har mindre enn 9000 i husleie så sløser du og da har du ikke krav på penger fra sosialkontoret. Men du kan jo stille deg i køen sammen med resten av de med dårlig råd og få tildelt mat hvis du har samvittighet til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13.000 i trygd, får man det i Norge? Hvor mye betaler man i skatt av det da? Syns det var mye penger på trygd jeg. Da har du jo t.o.m råd til en splitter ny play station da, også behøver du ikke gå ut og shoppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13.000 i trygd, får man det i Norge? Hvor mye betaler man i skatt av det da? Syns det var mye penger på trygd jeg. Da har du jo t.o.m råd til en splitter ny play station da, også behøver du ikke gå ut og shoppe.

13 000 utbetalt er jo ganske lite her i landet. Jeg kjenner de som får utbetalt rundt 18 000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 000 utbetalt er jo ganske lite her i landet. Jeg kjenner de som får utbetalt rundt 18 000.

18000, er det minstelønn etter skatt? Høres ut som lønningene i Norge er en del høyere enn her i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest firepile

18000, er det minstelønn etter skatt? Høres ut som lønningene i Norge er en del høyere enn her i landet.

Er ikke maks (brutto) trygd fra det offentlige i overkant av 22.000 da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18000, er det minstelønn etter skatt? Høres ut som lønningene i Norge er en del høyere enn her i landet.

18 000 utbetalt i mnd. i uføretrygd tilhører nok det øverste skiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 000 utbetalt i mnd. i uføretrygd tilhører nok det øverste skiktet.

I uføretrygd, ja, imponerende! Fins det så fortsatt fattige i Norge, som man hørte om for noen år siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I uføretrygd, ja, imponerende! Fins det så fortsatt fattige i Norge, som man hørte om for noen år siden?

Ja, det finnes i hvert fall de som synes at de er fattige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firepile

I uføretrygd, ja, imponerende! Fins det så fortsatt fattige i Norge, som man hørte om for noen år siden?

Mange som må klare seg med halvparten av det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13.000 i trygd, får man det i Norge? Hvor mye betaler man i skatt av det da? Syns det var mye penger på trygd jeg. Da har du jo t.o.m råd til en splitter ny play station da, også behøver du ikke gå ut og shoppe.

En får utbetalt 66% av tidligere lønn på tidsbegrenset uføretrygd her i landet, så det er variasjoner - men 13000 pr måned er vel strengt tatt ikke mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...