lu30 229 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hva er det med den mannen da? Skal vi synes synd på han?Ha-sikkert tjent millioner av kroner,likevel sutring og klaging. Var på god kveld norge og snakket om sine økonomiske problemer samtidig som han ferierte i disney land,latterlig type. Andre uten peng kunne sett langt etter sånne turer,syns rett og slett det var pinlig å se på,skal ihvertfall ikke kjøpe boka hans. Ikke DU heller! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg hørte på med et kvart øre - og fikk ikke med meg helt hvem han egentlig var - men han bortforklarte gjelda med det ene uhellet etter det andre, og konkurs og tap osv - og så var det bilder fra diverse ferier ja... Skjønte ikke poenget (men eg hørte da ikke etter heller da) Hvem er han for en personlighet? Og hva slags bok har han skrevet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette 8 524 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg hørte på med et kvart øre - og fikk ikke med meg helt hvem han egentlig var - men han bortforklarte gjelda med det ene uhellet etter det andre, og konkurs og tap osv - og så var det bilder fra diverse ferier ja... Skjønte ikke poenget (men eg hørte da ikke etter heller da) Hvem er han for en personlighet? Og hva slags bok har han skrevet? Han er fotballspiller for Fredrikstad. En såkalt publikumsyndling. Skjønner ikke hva galt han har gjort- bortsett fra det gale han har gjort mot seg selv:-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lu30 229 0 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg hørte på med et kvart øre - og fikk ikke med meg helt hvem han egentlig var - men han bortforklarte gjelda med det ene uhellet etter det andre, og konkurs og tap osv - og så var det bilder fra diverse ferier ja... Skjønte ikke poenget (men eg hørte da ikke etter heller da) Hvem er han for en personlighet? Og hva slags bok har han skrevet? Han er fotballspiller...........eller var ihvertfall det, spilte/spiller på fredrikstad,var tidligere i Brann. Sikkert tjent nok av peng tidligere,brukt alt opp på tull og tøys,nei har ingen medlidenhet med typen. Rett og slett latterlig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette 8 524 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Han er fotballspiller...........eller var ihvertfall det, spilte/spiller på fredrikstad,var tidligere i Brann. Sikkert tjent nok av peng tidligere,brukt alt opp på tull og tøys,nei har ingen medlidenhet med typen. Rett og slett latterlig Om du ikke har medlidenhet med han, så er det vel heller ingen grunn til å drite han ut. Så vidt jeg vet så har han ikke gjort en flue fortred. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lu30 229 0 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Om du ikke har medlidenhet med han, så er det vel heller ingen grunn til å drite han ut. Så vidt jeg vet så har han ikke gjort en flue fortred. Driter Jeg han ut,he-he det klarer han fin-fint sjøl. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Han er fotballspiller for Fredrikstad. En såkalt publikumsyndling. Skjønner ikke hva galt han har gjort- bortsett fra det gale han har gjort mot seg selv:-( Må som sagt innrømme at jeg hørte etter med bare et kvart øre. Men det virket som om han hadde "gode forklaringer" til alle pengene han hadde tapt, og at han var ute etter sympati? Når han på toppen av det er filmet i Paris, synes jeg det er ganske teit i forhold til alle de som ikke har råd til å reise til Paris, og som ike har sløst bort masse penger.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Han er fotballspiller...........eller var ihvertfall det, spilte/spiller på fredrikstad,var tidligere i Brann. Sikkert tjent nok av peng tidligere,brukt alt opp på tull og tøys,nei har ingen medlidenhet med typen. Rett og slett latterlig Ok. Jeg er helt elendig på fotball (selv om min tiåring fortvilet prøver å få inn litt kunnskap om ulike spillere hos sin gamle mor). Fatter ikke at folk ikke er flaue hvis de har sløst bort en masse penger!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kjenner ikke særlig til ham, og har ikke sett programmet. Jeg forundres imidlertid stadig over hvor mange som tror at gode fotballspillere nødvendigvis har noe særlig annet å fare med :#. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette 8 524 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Driter Jeg han ut,he-he det klarer han fin-fint sjøl. Jeg skjønner ikke den slags form for ondskapsfullhet. Han har da ikke gjort noe galt? Bortsett fra den ulykken han har skaffet seg selv. Hva mener du han har gjort? Han skylder mye penger og har vært på selvmordets rand. Men det er jo først og fremst hans problem? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette 8 524 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Må som sagt innrømme at jeg hørte etter med bare et kvart øre. Men det virket som om han hadde "gode forklaringer" til alle pengene han hadde tapt, og at han var ute etter sympati? Når han på toppen av det er filmet i Paris, synes jeg det er ganske teit i forhold til alle de som ikke har råd til å reise til Paris, og som ike har sløst bort masse penger.... Det er vel ikke så usannsynlig at Tv2 har betalt for denne reisen- ala Se og Hør:-( For å få han til "å snakke ut " :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det er vel ikke så usannsynlig at Tv2 har betalt for denne reisen- ala Se og Hør:-( For å få han til "å snakke ut " :-) Ja, det har du kanksje rett i. Tenkte ikke på det. Den løsningen virker jo egentlig ganske logisk. Uff - jeg skjønner ikke hvorfor folk ønsker å brette ut privatlivet og tabbene sine sånn på tv :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette 8 524 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kjenner ikke særlig til ham, og har ikke sett programmet. Jeg forundres imidlertid stadig over hvor mange som tror at gode fotballspillere nødvendigvis har noe særlig annet å fare med :#. Jeg kjenner til han bare pga av han tilhører laget som vår x-trener deserterte til :-) (Tom Nordlie) Etter dette har jeg fulgt ganske nøye med FFK. Kvisvik er en spiller som folket i Fredrikstad elsker. Og det har sikkert sin grunn:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GPn 0 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kvisvik er blant de etnisk norske fotballspillere som stod lengst borte da det smalt, som er mest klysete og har høyest pf-faktor. Det sier ikke lite! En kunne mistenke han for å være fra Afrika. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kvisvik er blant de etnisk norske fotballspillere som stod lengst borte da det smalt, som er mest klysete og har høyest pf-faktor. Det sier ikke lite! En kunne mistenke han for å være fra Afrika. Hva betyr pf-faktor? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette 8 524 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ja, det har du kanksje rett i. Tenkte ikke på det. Den løsningen virker jo egentlig ganske logisk. Uff - jeg skjønner ikke hvorfor folk ønsker å brette ut privatlivet og tabbene sine sånn på tv :-( Kvisvik er nok en ganske "enkel" fyr, som har gjennomgått ganske store problemer privat. Det har gått mye rykter om han, og i lange tider nektet han å snakke med media. Folk i Fredrikstad elsker han så høyt at de hjalp han med å ferdigstille huset hans bl.a. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kvisvik er nok en ganske "enkel" fyr, som har gjennomgått ganske store problemer privat. Det har gått mye rykter om han, og i lange tider nektet han å snakke med media. Folk i Fredrikstad elsker han så høyt at de hjalp han med å ferdigstille huset hans bl.a. :-) OK... Jeg skjønner meg ikke helt på "fotballfolket" - følte meg litt LOST da jeg var på kamp her for en måneds tid siden, alene, for første gang på 19 år :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette 8 524 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 OK... Jeg skjønner meg ikke helt på "fotballfolket" - følte meg litt LOST da jeg var på kamp her for en måneds tid siden, alene, for første gang på 19 år :-) Jeg elsker fotball:-) Ikke så lett å skjønne for de som ikke er bitt av basillen, vil jeg tro:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) 0 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Må som sagt innrømme at jeg hørte etter med bare et kvart øre. Men det virket som om han hadde "gode forklaringer" til alle pengene han hadde tapt, og at han var ute etter sympati? Når han på toppen av det er filmet i Paris, synes jeg det er ganske teit i forhold til alle de som ikke har råd til å reise til Paris, og som ike har sløst bort masse penger.... Han forklarte vel i forhold til at media har påstått at han hadde spilleproblem, og stor spillegjeld. Så sa han at det var hus, bedrift osv som var gjelda og kunne forklares, ikke noe spillegjeld som har blitt ymtet om. Kanskje God Kveld Norge hadde sponset turen, pga intevjuet? Jeg vet ikke, men media sponser vel mye slikt for å få intervju? Har ikke fulgt mannen så nøye, men så innslaget i kveld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette 8 524 0 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1256418573' post='4237371] Han forklarte vel i forhold til at media har påstått at han hadde spilleproblem, og stor spillegjeld. Så sa han at det var hus, bedrift osv som var gjelda og kunne forklares, ikke noe spillegjeld som har blitt ymtet om. Kanskje God Kveld Norge hadde sponset turen, pga intevjuet? Jeg vet ikke, men media sponser vel mye slikt for å få intervju? Har ikke fulgt mannen så nøye, men så innslaget i kveld. Din framstilling av innslaget er nok ganske korrekt. Her er en artikkel om han i Fredrikstad Blad: http://www.f-b.no/article/20091024/FFK/961910827/1220/NYHET Han er en utrolig folkekjær fotballspiller fra Fredrikstad som har rotet det til for seg selv økonomisk og ryktemessig. Verken mer eller mindre:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.