Gå til innhold

Kvisvik


lu30

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)

Din framstilling av innslaget er nok ganske korrekt. Her er en artikkel om han i Fredrikstad Blad:

http://www.f-b.no/article/20091024/FFK/961910827/1220/NYHET

Han er en utrolig folkekjær fotballspiller fra Fredrikstad som har rotet det til for seg selv økonomisk og ryktemessig. Verken mer eller mindre:-)

Jeg oppfattet det i allefall slik, og hadde jeg blitt tilbudt ferie og samtidig en sjangs for å fortelle min side, så hadde jeg nok hoppet på. (nå vet jeg ikke om ferien ble sponset da)

Jeg har jo visst hvem han er, jeg er ikke så fotballinteressert, men av ymse grunner kjenner jeg til Brann, og dermed også Kvisvik.

Jeg synes det var helt OK at han forklarte at det ikke var spillegjeld, spilleavhengig er en alvorlig diagnose og få etter seg uten grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

[quote name=Shira :o)' timestamp='1256418573' post='4237371]

Han forklarte vel i forhold til at media har påstått at han hadde spilleproblem, og stor spillegjeld. Så sa han at det var hus, bedrift osv som var gjelda og kunne forklares, ikke noe spillegjeld som har blitt ymtet om.

Kanskje God Kveld Norge hadde sponset turen, pga intevjuet? Jeg vet ikke, men media sponser vel mye slikt for å få intervju?

Har ikke fulgt mannen så nøye, men så innslaget i kveld.

Tenker som deg. Ganske klassisk den der: Kvisvik ønsker å "renvaske" seg fra rykter, media tilbyr plass mot at de får storyen eksklusiv + får vise hele familien. Lønn: penger og en reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Tenker som deg. Ganske klassisk den der: Kvisvik ønsker å "renvaske" seg fra rykter, media tilbyr plass mot at de får storyen eksklusiv + får vise hele familien. Lønn: penger og en reise.

Ja, det er jo slik det er. Familien trenger vel begge deler, og TV får sitt. Vi ser jo på, så da er vel alle fornøyde ;o)

Ikke så ofte jeg ser på God Kveld Norge, men jeg er alene hjemme og det er så stille her. Det var deilig, men når det ble mørkt måtte jeg ha litt lyd, og da ble det Dorthe på TV 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg pleier ikke å ha så stor medlidenhet med de som sløser bort millioner... Pengene har ikke gått ut av kontoen hans av seg selv, eller uten hans hjelp, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...