Gå til innhold

Hallvard Flatland uten bart


Gjest Hey hey hey

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sier meg enig med Colette, han er kjekk både med og uten bart.

He..he..ja, han er en go'gutt på sitt genteman-vis:-) Men han vinner nok ikke konkurransen. For det er det Carsten Skjelbreid som gjør. Og han er også en go'gutt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

He..he..ja, han er en go'gutt på sitt genteman-vis:-) Men han vinner nok ikke konkurransen. For det er det Carsten Skjelbreid som gjør. Og han er også en go'gutt:-)

Han vinner nok, men jeg heier på Jahn Thomas. Håper han kommer på 2. plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vinner nok, men jeg heier på Jahn Thomas. Håper han kommer på 2. plass.

Jeg er også veldig betatt av Jan Thomas. Han er utrolig sympatisk. Og i kveld danset han strålende. Men jeg føler ofte at han er for tung (muskuløs) i kroppen til å være smidig og spretten nok i mange av dansene.

Ellers synes jeg det er patetisk å se hvor selvhøytidelig den godeste Triana er. Har aldri sett noen i denne konkurransen om tar seg selv og sine egne prestasjoner så på alvor:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg er også veldig betatt av Jan Thomas. Han er utrolig sympatisk. Og i kveld danset han strålende. Men jeg føler ofte at han er for tung (muskuløs) i kroppen til å være smidig og spretten nok i mange av dansene.

Ellers synes jeg det er patetisk å se hvor selvhøytidelig den godeste Triana er. Har aldri sett noen i denne konkurransen om tar seg selv og sine egne prestasjoner så på alvor:-(

Jan Thomas er langt fra så god til å danse som mr Skjelbreid, men han er en god nr 2. Jeg er helt enig med deg i at han er for tung i kroppen. Det med han er vel at han mangler spenst og smidighet. Jeg er likevel begeistret for mannen :)

Triana er både vakker og sexy, men det skinner litt for mye gjennom at hun vet det selv. Jeg er ingen fan av henne, selv om jeg ikke har noe i mot henne heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Thomas er langt fra så god til å danse som mr Skjelbreid, men han er en god nr 2. Jeg er helt enig med deg i at han er for tung i kroppen. Det med han er vel at han mangler spenst og smidighet. Jeg er likevel begeistret for mannen :)

Triana er både vakker og sexy, men det skinner litt for mye gjennom at hun vet det selv. Jeg er ingen fan av henne, selv om jeg ikke har noe i mot henne heller.

Triana har jeg et likegyldig forhold til. Det er greit at hun deltar, og det er greit at hun ryker ut. Slik er det i mitt hode. Men jeg må si at det ikke er noen av årets deltagere som fenger meg 100%, slik som det har vært før om årene. Da har jeg alltid hatt en deltager som jeg synes skiller seg totalt ut, og som appellerer til hjertet og følelsene mine. Og slik er det ikke i år:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Triana har jeg et likegyldig forhold til. Det er greit at hun deltar, og det er greit at hun ryker ut. Slik er det i mitt hode. Men jeg må si at det ikke er noen av årets deltagere som fenger meg 100%, slik som det har vært før om årene. Da har jeg alltid hatt en deltager som jeg synes skiller seg totalt ut, og som appellerer til hjertet og følelsene mine. Og slik er det ikke i år:-(

Der må jeg si meg enig med deg. Slik som med X Factor, at der er det bare en som kan vinne. Jeg ser ingen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der må jeg si meg enig med deg. Slik som med X Factor, at der er det bare en som kan vinne. Jeg ser ingen andre.

Og Chand vinner X-factor, håper jeg:-) Han gir meg gåsehud:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Og Chand vinner X-factor, håper jeg:-) Han gir meg gåsehud:-)

Carstein Skjelbreid vinner Skal vi danse fordi han er best, men han mangler kanskje det Chand vinner på - det at han har x-factor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carstein Skjelbreid vinner Skal vi danse fordi han er best, men han mangler kanskje det Chand vinner på - det at han har x-factor!

Tør ikke spørre andre enn deg her - men hva betyr egentlig x-faktor?

*flau*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carstein Skjelbreid vinner Skal vi danse fordi han er best, men han mangler kanskje det Chand vinner på - det at han har x-factor!

Enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Tør ikke spørre andre enn deg her - men hva betyr egentlig x-faktor?

*flau*

Må svare like flaut, at jeg ikke vet helt eksakt, men jeg har hele tiden tolket det som å ha "det lille ekstra". Dvs at du ikke bare synger bra, men du har også sjarme og utstråling som fenger et publikum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må svare like flaut, at jeg ikke vet helt eksakt, men jeg har hele tiden tolket det som å ha "det lille ekstra". Dvs at du ikke bare synger bra, men du har også sjarme og utstråling som fenger et publikum.

Jeg vet heller ikke sikkert hva det er. Men jeg føler hva det er, uten å klare å beskrive det med ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må svare like flaut, at jeg ikke vet helt eksakt, men jeg har hele tiden tolket det som å ha "det lille ekstra". Dvs at du ikke bare synger bra, men du har også sjarme og utstråling som fenger et publikum.

OK - godt det ikke bare er meg som ikke har det uttrykket helt under huden.

Men hvis det er det du sier, så passer jo Chand helt ypperlig som vinner :-))))

Nå må vi tusle i seng. Den filmen vi så var veldig bra og ettertenksom om krigen, men fæl. Het The Mark of Cain.

God natt! I morgen ettermiddag skal vi til min mor, som har bursdag. Får se an formen i forhold til en luftetur et sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He..he..ja, han er en go'gutt på sitt genteman-vis:-) Men han vinner nok ikke konkurransen. For det er det Carsten Skjelbreid som gjør. Og han er også en go'gutt:-)

Men Carsten fortjener å vinne også. Men jeg synes Halvard er mer elegant på standarddansene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest me et moi

Tør ikke spørre andre enn deg her - men hva betyr egentlig x-faktor?

*flau*

Å ha x-factor er som det så riktig sies er det "ukjente - det udefinerbare". Når jeg sier om en mann at han mangler faktor x så mangler han det lille ekstra som slår beina vekk under meg :)

x-factor er i denne sammenhengen udelt positivt og ikke sååå lett å sette ord på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...