Gå til innhold

Hallvard Flatland uten bart


Gjest Hey hey hey

Anbefalte innlegg

Gjest me et moi

Jeg vet heller ikke sikkert hva det er. Men jeg føler hva det er, uten å klare å beskrive det med ord.

Det er litt som i matte når man må regne på ligninger, og x er ukjent..... ;)

Det kan ta litt tid å definere faktor x :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Jeg sier meg enig med Colette, han er kjekk både med og uten bart.

''Jeg sier meg enig med Colette, han er kjekk både med og uten bart''

!!!???????

Jeg har alltid ansett ham for å ligge i andre enden av skalaen (med eller uten bart).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha x-factor er som det så riktig sies er det "ukjente - det udefinerbare". Når jeg sier om en mann at han mangler faktor x så mangler han det lille ekstra som slår beina vekk under meg :)

x-factor er i denne sammenhengen udelt positivt og ikke sååå lett å sette ord på :)

Takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig, jeg syns jeg kunne skimte barten selv om den ikke var der. Sikkert sånn optisk bedrag fordi det er umulig for øynene å tilpasse seg det nye bartefrie looket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg sier meg enig med Colette, han er kjekk både med og uten bart''

!!!???????

Jeg har alltid ansett ham for å ligge i andre enden av skalaen (med eller uten bart).

He he, jeg må absolutt si meg ening med deg her. Jeg syns han ser kjempeslesk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er penest uten bart på menn, men på denne karen her er jeg ganske likegyldig ;)

I grunnen enig:-)

Ellers så jeg at han trener 30 timer i uka. Ikke så lett å få til det ved siden av jobben som redaktør i Henne eller andre med ikke-showbiz-eller-tv-jobber som har vært med på programmene i løpet av årene.

Skulle tro det er lettere å redusere sin vanlige arbeidsdag for heller å trene dans for showbiz-tv-folka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig betatt av Jan Thomas. Han er utrolig sympatisk. Og i kveld danset han strålende. Men jeg føler ofte at han er for tung (muskuløs) i kroppen til å være smidig og spretten nok i mange av dansene.

Ellers synes jeg det er patetisk å se hvor selvhøytidelig den godeste Triana er. Har aldri sett noen i denne konkurransen om tar seg selv og sine egne prestasjoner så på alvor:-(

''Men jeg føler ofte at han er for tung (muskuløs) i kroppen til å være smidig og spretten nok i mange av dansene.''

Jeg har tenkt det samme selv. Han har jo veldig mye mer muskler enn de profesjonelle danserne, som jo har mer muskler enn 'mannen i gata'... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig, jeg syns jeg kunne skimte barten selv om den ikke var der. Sikkert sånn optisk bedrag fordi det er umulig for øynene å tilpasse seg det nye bartefrie looket.

He he - sånn tenkte jeg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...