Gå til innhold

Hjelp til å tolke data-språk


cathlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cathlin

    22

  • Sjøbris

    3

  • Mrs D

    2

  • Maximia

    2

Mest aktive i denne tråden

Packard bell. Jeg har hatt kun sorgen med hele maskina.

Har en 4,5 år gammel stasjonær Pacard Bell, har aldri hatt noen problemer med den, den surrer og går. Nå har den i minste laget med minne og burde vært oppgradert på den fronten så jeg får se hva jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det være erstatning for den store eller kun en liten ekstra?

Det er det store spørsmålet. Er usikkert om jeg får reparert den store ennå, om den er mulig å gjenopplive og om det er verdt det. Kanskje i utgangspunktet som en liten ekstra som kan være med meg overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Det er det store spørsmålet. Er usikkert om jeg får reparert den store ennå, om den er mulig å gjenopplive og om det er verdt det. Kanskje i utgangspunktet som en liten ekstra som kan være med meg overalt.

Vent med alt av kjøp til du vet om den store overlever. Derssom du gravlegger den store vil du trenge litt mer av en pc enn om den kun skal være ekstra. Det er mye bra på markedet nå og man trenger ikke lenger vente på salg for å få en stabil og bra pc men som sagt, dersom den store er helt død/ikke lønner seg å reparere kan det være du vil investere i en om ikke så mye større enn kanskje 12" men ihvertfall litt kraftigere enn feks eee og de aller minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vent med alt av kjøp til du vet om den store overlever. Derssom du gravlegger den store vil du trenge litt mer av en pc enn om den kun skal være ekstra. Det er mye bra på markedet nå og man trenger ikke lenger vente på salg for å få en stabil og bra pc men som sagt, dersom den store er helt død/ikke lønner seg å reparere kan det være du vil investere i en om ikke så mye større enn kanskje 12" men ihvertfall litt kraftigere enn feks eee og de aller minste.

Jo, det er fornuftlig å vente. Er bare så lei:..... *savner pc*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke finne på å kjøpe PB cath... Sjekk Asus.

Slike synsere som deg håper jeg ikke hun hører på, eller vil du påstå at du har mer greie på det en Pc World?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firepile

Slike synsere som deg håper jeg ikke hun hører på, eller vil du påstå at du har mer greie på det en Pc World?

Hva er det egenelig som er galt med PB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Takk for oppklaring. Hva ville du kjøpt hvis det er lurt å unngå Packhard Bell? Jeg syns batterikapasitet er viktig.

DOT har vunnet flere tester, i alle fall tidligere. Men ellers er jeg enig med NHD angående PB. Angrer fortsatt på at jeg feiga ut på DOT da jeg i sin tid kjøpte mini-PC, nettopp fordi jeg egentlig visste at PB kjøpte man ikke. I dag hadde jeg gladelig hoppa over akkurat de advarslene hva DOT angår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DOT har vunnet flere tester, i alle fall tidligere. Men ellers er jeg enig med NHD angående PB. Angrer fortsatt på at jeg feiga ut på DOT da jeg i sin tid kjøpte mini-PC, nettopp fordi jeg egentlig visste at PB kjøpte man ikke. I dag hadde jeg gladelig hoppa over akkurat de advarslene hva DOT angår.

Kjenner du noen som har DOT og er fornøyd med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte med en rosa Asus 1005 kjøpt på netonet for 2200. Bare som ekstra men den er helt grei den. Ikke av de kjappeste men kjapp nok til å det jeg trenger den til. Skjermen er 10.1 tommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en 4,5 år gammel stasjonær Pacard Bell, har aldri hatt noen problemer med den, den surrer og går. Nå har den i minste laget med minne og burde vært oppgradert på den fronten så jeg får se hva jeg gjør.

Jeg hadde bærbar pc, men nå kan det være eieren av maskina sin feil ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du noen som har DOT og er fornøyd med den?

Et par stykker, ja. Og jeg vet flere som har hatt trøbbel med Acer One, som jeg selv har. Min One har ikke vært noe tull med, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god venn jobber med data og salg og service til privatmarkedet. Han har sagt til meg: Kjøp hva som helst bare ikke PB.

Det kommer tydligvis ann på hvilken ekspert man snakker med, jeg har fått vite at jeg for all del ikke må kjøpe Acer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coraline

Det kommer tydligvis ann på hvilken ekspert man snakker med, jeg har fått vite at jeg for all del ikke må kjøpe Acer.

Det "ekspertene" jeg kjenner (personer som har pc/data som høyt prioritert hobby) sier at jeg absolutt kan kjøpe acer. :-) Så det spørs nok på "ekspertene." :-)

Jeg har forresten hørt at om man spør i en butikk kan de foreslå ting som de har salgskonkurranse på akkurat den uken, så jeg ville heller hørt med en hobbyekspert som man stoler på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par stykker, ja. Og jeg vet flere som har hatt trøbbel med Acer One, som jeg selv har. Min One har ikke vært noe tull med, altså.

Takk for info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte med en rosa Asus 1005 kjøpt på netonet for 2200. Bare som ekstra men den er helt grei den. Ikke av de kjappeste men kjapp nok til å det jeg trenger den til. Skjermen er 10.1 tommer

Den har gått opp i pris siden da. Blir nok dot på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har gått opp i pris siden da. Blir nok dot på meg.

Jeg kjøpte den for under to uker siden, det kan umulig stemme. Titt litt bedre over siden. Min er ikke så rårask men skal brukes mest til mobilt nettverk så derfor er det ikke så nøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...