Gå til innhold

er du fornøyd med din arbeidsplass


Gjest elsker min jobb

Anbefalte innlegg

Mener du at folk som er sykmeldt er det stort sett pga mistrivsel, ikke pga reell sykdom? Har du noen referanser på det, eller er det din personlige erfaring/mening?

Det er ikke i nærheten av hva jeg sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coraline

Jeg er ikke fornøyd med min arbeidsplass. Dårlig kommunikasjon fra ledelsens side, lite utfordrende arbeidsoppgaver i forhold til evner og arbeidsmiljøet er preget av snakk. Det eneste som er positivt er lønnen. Lønnen er mindre viktig enn de andre tingene, derfor har jeg søkt ny jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker jobben min, og som deg, gleder jeg meg til å gå på jobb hver dag. Det er såklart alltids noe rutinearbeid som ikke er såå gøy men ellers er dagene mine ganske så spennende. De to første ukene i hver mnd er veldig hektiske, og jeg jobber myye, men de to siste ukene i hver mnd er litt mer laid back. Dette passer meg veldig bra, for når de to avslappende ukene er over, gleder jeg meg til to hektiske uker, og visa versa.

Jeg synes også miljøet på jobben er veldig bra, noe som ofte har stor betydning for at man skal trives. Så ja, jeg er veldig fornøyd med min arbeidsplass :-)

Heisann. Du er ferdig som student, skjønner jeg.

Jobber du som det du ønsket for et par år siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Du er ferdig som student, skjønner jeg.

Jobber du som det du ønsket for et par år siden?

Hei hei! :)

Var det aksjemegler jeg ønsket å bli på den tiden? Det jobber jeg ikke som (heldigvis), men jeg jobber innenfor det markedet.

Alt står bra til med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :)

Var det aksjemegler jeg ønsket å bli på den tiden? Det jobber jeg ikke som (heldigvis), men jeg jobber innenfor det markedet.

Alt står bra til med dere?

Kjekt å høre c",)

Joda, det humper og går. Ferdig med studentlivet jeg også og har en helt ok jobb.

(Og så skal småen bli storebror)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre c",)

Joda, det humper og går. Ferdig med studentlivet jeg også og har en helt ok jobb.

(Og så skal småen bli storebror)

"(Og så skal småen bli storebror)"

Å er det sant? Så utrolig koselig! :-) :-) Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...