serenity777 Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har gått med angst og hjertebank i ukevis. Hadde håpet att vaksinen kom før ett stort utbrudd. Jeg holder meg for det meste hjemme, og spiser nesten ikke. Jeg skjønner du er redd, det er jeg og. Men statistisk så har det dødd 11 mennesker, og man antar att 100 000 er smittet, så sjangsen må da være 1 til 10 000 att man dør. Og hvis man da antar att en kvartdel av befolkningen er i risikogruppen, så blir det da 1 til 2 500 sjangse for att man dør. Hvis man tilhører risikogruppen. Huff, grusomt alikevel. 0 Siter
Gjest svineredd Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har gått med angst og hjertebank i ukevis. Hadde håpet att vaksinen kom før ett stort utbrudd. Jeg holder meg for det meste hjemme, og spiser nesten ikke. Jeg skjønner du er redd, det er jeg og. Men statistisk så har det dødd 11 mennesker, og man antar att 100 000 er smittet, så sjangsen må da være 1 til 10 000 att man dør. Og hvis man da antar att en kvartdel av befolkningen er i risikogruppen, så blir det da 1 til 2 500 sjangse for att man dør. Hvis man tilhører risikogruppen. Huff, grusomt alikevel. Det er skummelt! Jeg røyker,og har lungene full av slim. 0 Siter
Gjest svineredd Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Hvis du har sykdomsangsttendenser, er det best å slutt eå lese om det. På individnivå er det særdeles lite farlig om en ikke tilhører risikogruppen. Massevaksineringen må ses på som en solidarisk gjerning for å forhindre en del dødsfall blant personer i risikogruppen. Har hatt mye sykdomangst tidligere og trodde det var over,men har blusset opp igjen av denne influensa pratingen. Får bare la være å lese om det. Er redd vaksinen også. Og er redd fordi jeg røyker og har lunger med slim,er det foressten farlig når slimet kommer opp? Kan man bli kvalt av det? 0 Siter
Gjest svineredd Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Hvis du har sykdomsangsttendenser, er det best å slutt eå lese om det. På individnivå er det særdeles lite farlig om en ikke tilhører risikogruppen. Massevaksineringen må ses på som en solidarisk gjerning for å forhindre en del dødsfall blant personer i risikogruppen. ''Massevaksineringen må ses på som en solidarisk gjerning for å forhindre en del dødsfall blant personer i risikogruppen.'' Men hvorfor holder det ikke med at de som er i risikogruppen vaksinerer seg da? Forstår ikke. 0 Siter
Gjest nyhetene Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Det er skummelt! Jeg røyker,og har lungene full av slim. Da bør du ihvertfall slutte å røyke, tror det er større sjanse for at den tar livet av deg. 0 Siter
Gjest svineredd Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Da bør du ihvertfall slutte å røyke, tror det er større sjanse for at den tar livet av deg. Har prøvd mange ganger,røyken er min beste venn og fiende. Men nå har jeg bestilt meg noe som skal hjelpe på alt mulig,begynner med det i morgen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.