Gå til innhold

Hvem ligner den nye kjæresten på?


Luska

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Bookworm

    17

  • Luska

    6

  • Katt-ja

    5

  • mrxx

    3

Mest aktive i denne tråden

Savner de gamle dager hvor man ikke hoppet fra den ene til den andre...

Sissel K. har vel ikke utmerket seg ved slik hopping?

Han litt lenger til høyre på samme nettside, som nå angivelig er singel igjen, derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at eksen ser noe kjekkere ut, men det kan jo hende hun vektlegger andre egenskaper også?

Poenget mitt var at jeg syns de lignet på hverandre, disse to karene ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For det første var de ikke spesielt like og for det andre er det vel ikke utseendet man får følelser for, men personen inni?

Unnskyld da. Prøvde bare å komme med et artig innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg svarte på...

Jo, men dette var bare ment som litt tull og tøys på en ettermiddag, og da syns jeg det bare er litt trist og unødvendig å komme med en sur tilbakemelding som du gjorde.

Trodde du virkelig at jeg mente at hun skulle gå etter utseendet, eller var du bare ute etter å duppere meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men dette var bare ment som litt tull og tøys på en ettermiddag, og da syns jeg det bare er litt trist og unødvendig å komme med en sur tilbakemelding som du gjorde.

Trodde du virkelig at jeg mente at hun skulle gå etter utseendet, eller var du bare ute etter å duppere meg?

Hva vil du egentlig at jeg skal svare på det da? Du skrev et innlegg, jeg svarte på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva vil du egentlig at jeg skal svare på det da? Du skrev et innlegg, jeg svarte på det...

Ok. Poenget mitt er bare at vanlig høflighet bør utvises også på nettet. Dette er selvsagt ingen stor sak, men jeg ser bare ikke nødvendigheten av å komme med en sur kommentar til et innlegg som åpenbart var ment humoristisk og lite alvorlig. Det skaper bare dårlig stemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Poenget mitt er bare at vanlig høflighet bør utvises også på nettet. Dette er selvsagt ingen stor sak, men jeg ser bare ikke nødvendigheten av å komme med en sur kommentar til et innlegg som åpenbart var ment humoristisk og lite alvorlig. Det skaper bare dårlig stemning.

Hvordan du tolket svaret mitt, for stå for din regning - jeg påpekte at utseende ikke spiller noen rolle... Om det var surt, beklager jeg - seriøst var det i hvert fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke? Krøllete hår, eldre karer... ;o) Men mulig det bare er jeg som så det.

Jeg skjønte godt hva du siktet til jeg. Jeg også kan se at de har en del til felles. Ikke bry deg om sure kommentarer. Det er alltif visse personer som skal irettesette, korrigere og kverulere med andres innlegg og meninger her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg skjønte godt hva du siktet til jeg. Jeg også kan se at de har en del til felles. Ikke bry deg om sure kommentarer. Det er alltif visse personer som skal irettesette, korrigere og kverulere med andres innlegg og meninger her.

''Ikke bry deg om sure kommentarer. Det er alltif visse personer som skal irettesette, korrigere og kverulere med andres innlegg og meninger her.''

Hvem sikter du til? Jeg var ikke enig med Luska, men var på ingen måte sur eller kverulant av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg skjønte godt hva du siktet til jeg. Jeg også kan se at de har en del til felles. Ikke bry deg om sure kommentarer. Det er alltif visse personer som skal irettesette, korrigere og kverulere med andres innlegg og meninger her.

Har nå sett litt mer av tråden og antar det var en annen du siktet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ikke bry deg om sure kommentarer. Det er alltif visse personer som skal irettesette, korrigere og kverulere med andres innlegg og meninger her.''

Hvem sikter du til? Jeg var ikke enig med Luska, men var på ingen måte sur eller kverulant av den grunn.

De som føler seg truffet, får ta det til seg hvis de ønsker. Hvis du ikke føler deg truffet, behøver du ikke å tenke mer på det.

(men det var ikke deg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest me et moi

Ok. Poenget mitt er bare at vanlig høflighet bør utvises også på nettet. Dette er selvsagt ingen stor sak, men jeg ser bare ikke nødvendigheten av å komme med en sur kommentar til et innlegg som åpenbart var ment humoristisk og lite alvorlig. Det skaper bare dårlig stemning.

Enig med deg. Denne gang synes jeg Bookworn var unødvendig "surmulende" til et humoristisk innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...