Gå til innhold

Hvem ligner den nye kjæresten på?


Luska

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

De som føler seg truffet, får ta det til seg hvis de ønsker. Hvis du ikke føler deg truffet, behøver du ikke å tenke mer på det.

(men det var ikke deg)

Tviler på at den det antatt angår vil føle seg truffet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Bookworm

    17

  • Luska

    6

  • Katt-ja

    5

  • mrxx

    3

Mest aktive i denne tråden

Jeg skjønte godt hva du siktet til jeg. Jeg også kan se at de har en del til felles. Ikke bry deg om sure kommentarer. Det er alltif visse personer som skal irettesette, korrigere og kverulere med andres innlegg og meninger her.

''Det er alltif visse personer som skal irettesette, korrigere og kverulere med andres innlegg og meninger her.''

Ja, eller bare kommenterer det som faktisk står i innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ikke bry deg om sure kommentarer. Det er alltif visse personer som skal irettesette, korrigere og kverulere med andres innlegg og meninger her.''

Hvem sikter du til? Jeg var ikke enig med Luska, men var på ingen måte sur eller kverulant av den grunn.

Det er meg det blir siktet til (jeg er vant til det:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som føler seg truffet, får ta det til seg hvis de ønsker. Hvis du ikke føler deg truffet, behøver du ikke å tenke mer på det.

(men det var ikke deg)

Bare slapp av, jeg har skjønt det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med deg. Denne gang synes jeg Bookworn var unødvendig "surmulende" til et humoristisk innlegg.

Jøss, er ikke Bookworm bestandig det da? Kanskje derfor det blir tolket som surt hver gang jeg skriver noe - fordi det er stempelet jeg har fått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, er ikke Bookworm bestandig det da? Kanskje derfor det blir tolket som surt hver gang jeg skriver noe - fordi det er stempelet jeg har fått...

Jeg har lest på disse sidene i mange år og har ikke lagt merke til Bookworm som spesielt surmulende. Likevel ser jeg hvorfor du får reaksjoner i dag, for du er som sagt noe bastant i din måte å formulere deg på.

Hvis du synes det er greit å få slike reaksjoner kan du jo bare fortsette, men jeg tror ikke du skal forklare disse reaksjonene med noe som er knyttet til din personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest på disse sidene i mange år og har ikke lagt merke til Bookworm som spesielt surmulende. Likevel ser jeg hvorfor du får reaksjoner i dag, for du er som sagt noe bastant i din måte å formulere deg på.

Hvis du synes det er greit å få slike reaksjoner kan du jo bare fortsette, men jeg tror ikke du skal forklare disse reaksjonene med noe som er knyttet til din personlighet.

''men jeg tror ikke du skal forklare disse reaksjonene med noe som er knyttet til din personlighet.''

Hæ? Reaksjonene mot meg må vel knyttes til min personlighet (eller i hvert fall den personligheten jeg har tillagt meg her inne)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest me et moi

Jøss, er ikke Bookworm bestandig det da? Kanskje derfor det blir tolket som surt hver gang jeg skriver noe - fordi det er stempelet jeg har fått...

'Jøss, er ikke Bookworm bestandig det da? Kanskje derfor det blir tolket som surt hver gang jeg skriver noe - fordi det er stempelet jeg har fått...''

Nei, det mener jeg da bestemt at hun ikke er ;) Men akkurat i _denne_ tråden virker det bare så unødvendig med den vinklingen du tok. Men det er _meg_ som synes det da ;)

Forøvrig vet jeg ikke om noe slikt stempel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, er ikke Bookworm bestandig det da? Kanskje derfor det blir tolket som surt hver gang jeg skriver noe - fordi det er stempelet jeg har fått...

Tvert imot - jeg har _ikke_ det inntrykket av deg,- det var vel derfor jeg reagerte litt over dine innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnea79

For det første var de ikke spesielt like og for det andre er det vel ikke utseendet man får følelser for, men personen inni?

Støtter deg her Bookworm!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''men jeg tror ikke du skal forklare disse reaksjonene med noe som er knyttet til din personlighet.''

Hæ? Reaksjonene mot meg må vel knyttes til min personlighet (eller i hvert fall den personligheten jeg har tillagt meg her inne)?

Ja, hvis du sier at din måte å formulere deg på er et uttrykk for din personlighet, så. Det kan jo hende.

Det jeg mente er at jeg tror at reaksjonene på dine innlegg kommer direkte av det du skriver, ikke av den oppfatningen folk har av deg på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis du sier at din måte å formulere deg på er et uttrykk for din personlighet, så. Det kan jo hende.

Det jeg mente er at jeg tror at reaksjonene på dine innlegg kommer direkte av det du skriver, ikke av den oppfatningen folk har av deg på forhånd.

''Det jeg mente er at jeg tror at reaksjonene på dine innlegg kommer direkte av det du skriver, ikke av den oppfatningen folk har av deg på forhånd.''

Neida, ikke alle - men noen har definitivt en forhåndsoppfatning av meg, og svarer deretter - det er helt tydelig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Ser noen likheter ja, med håret og formen på øynene (litt sånn Sad Sam-blikk). Men bare når de nevnes i sammenheng, ville ellers aldri tenkt de var like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det jeg mente er at jeg tror at reaksjonene på dine innlegg kommer direkte av det du skriver, ikke av den oppfatningen folk har av deg på forhånd.''

Neida, ikke alle - men noen har definitivt en forhåndsoppfatning av meg, og svarer deretter - det er helt tydelig:-)

Dette skjønte jeg ikke helt. Tror du at noen kjenner deg fra før så de vet hvordan du er personlig?? Det er få som kjenner hverandre i RL så det inntrykket vi har av hverandre er bygget på det som blir skrevet og ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjønte jeg ikke helt. Tror du at noen kjenner deg fra før så de vet hvordan du er personlig?? Det er få som kjenner hverandre i RL så det inntrykket vi har av hverandre er bygget på det som blir skrevet og ikke noe annet.

Ja, nettopp - det er det jeg prøver å få fram, om enn noe klønete skjønner jeg... Folk har _her inne_ en oppfatning av hvordan jeg "er", og der merkes godt at noen ser nicket "Bookworm" og tar alt jeg skriver i verste mening...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nettopp - det er det jeg prøver å få fram, om enn noe klønete skjønner jeg... Folk har _her inne_ en oppfatning av hvordan jeg "er", og der merkes godt at noen ser nicket "Bookworm" og tar alt jeg skriver i verste mening...:-)

Det skjønner jeg, men det må jo komme av at de har fått et inntrykk av hva du har skrevet før, det må være på måten du ordlegger deg på. Kanskje du da bør se på skrivemåten din hvis inntrykket er feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nettopp - det er det jeg prøver å få fram, om enn noe klønete skjønner jeg... Folk har _her inne_ en oppfatning av hvordan jeg "er", og der merkes godt at noen ser nicket "Bookworm" og tar alt jeg skriver i verste mening...:-)

Det stemmer ikke for min del - jeg har ikke hatt den oppfatningen av deg, så jeg tror at du enten var ekstra gretten/sliten i går, eller at du uttrykte deg litt spesielt...

For jeg reagerte på det du skrev i går - og nettopp fordi jeg har det inntrykket at du en som ikke sprer "eder og galle", så regnet jeg med du egentlig ikke helt mente det du skrev ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...