Gå til innhold

Er du vakker nok?


Gjest Chi Mai

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det er et fantastisk godt tiltak. Så slipper vi andre å kaste bort tiden vår på slike overfladiske mennesker på de andre sjekkesidene. ;)

Jeg ville ikke vært med om jeg hadde vært vakker nok (som jeg sikkert ikke er) for jeg faller ikke for modellpene menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chi Mai

Jeg synes det er et fantastisk godt tiltak. Så slipper vi andre å kaste bort tiden vår på slike overfladiske mennesker på de andre sjekkesidene. ;)

Jeg ville ikke vært med om jeg hadde vært vakker nok (som jeg sikkert ikke er) for jeg faller ikke for modellpene menn.

Om de bare kunne holde seg der... Jeg orker ikke Facebook eller andre plasser hvor man laster opp bilde av seg og skriver om alle sine fantastiske egenskaper, og alle bøkene man har lest.

http://niranjana.wordpress.com/2008/12/19/many-lie-over-books-to-impress/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest får være anonym nå

Jeg er faktisk medlem der, men har ikke vært innom på leeenge. Var ganske uinteressant egentlig...

Ble medlem mest pga nysgjerrighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chi Mai

Jeg er faktisk medlem der, men har ikke vært innom på leeenge. Var ganske uinteressant egentlig...

Ble medlem mest pga nysgjerrighet.

Slike sider er et resultat av y-generasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skjønt, han er homo.....

Jeg synes det er et fantastisk godt tiltak. Så slipper vi andre å kaste bort tiden vår på slike overfladiske mennesker på de andre sjekkesidene. ;)

Jeg ville ikke vært med om jeg hadde vært vakker nok (som jeg sikkert ikke er) for jeg faller ikke for modellpene menn.

Modellpene menn kan være penere på innsiden faktisk! Vokste opp med en, i dag er han profilert og like pen og jordnær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modellpene menn kan være penere på innsiden faktisk! Vokste opp med en, i dag er han profilert og like pen og jordnær!

Jeg mener ikke at pene menn ikke kan være hyggelige altså, men det er ikke den type menn jeg faller for. Heldigvis får man si, for isåfall hadde jeg nok blitt skuffet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alko studine

Tror ikke det kommer NOE godt ut av sånne sider.

Folk som er overopphengt i sitt eget og andres utseende.

Og så skal du liksom garantere at du alltid vil forbli like attraktiv. For et press! Æsj!

sikkert noen som synes de er nokså pene som melder seg inn bare av nysgjerrighet, men hva er det egentlig de vil oppnå med det? Bekreftelse? Finnes vel nok av andre måter å få det og dette virker som verste sort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CaptAhab

Hehe, det morsomme er jo at nesten 70% av de som har stemt mener de er pene nok til å bli medlemmer på denne nettsiden, mens det i virkeligheten kun er ca. 20% av de som søker som slipper gjennom.

Det minner meg om andre undersøkelser som viser at langt over 90% mener de er over gjennomsnittlig intelligente :-D

Nei det er ikke så rart at det er så mange totalt talentløse folk som dukker opp på idol osv. og tror de er noe helt spesielt, og seriøst har god sjanse til å vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg ser at et av punktene der er at pene folk får pene barn sammen. Akkurat det er en sannhet med modifikasjoner. Jeg kjenner et par som går for å være over gjennomsnittet pene, begge to. Men ungen de har fått sammen, er heller mindre pen, om det er lov å si det.

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Hehe.. er det ikke egentlig like greit å vite hvor man skal holde seg unna? Jeg mener, hvor interesserter man i å være med på slike betingelser?

Ville ikke vært mye interessert i det der åkke som. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri kunnet falle meg inn å prøve å melde meg på en slik side engang. Ikke bare er jeg helt normalt utseende, men den viktigste årsaken er at jeg ikke hadde giddet menge meg med folk som er så grunne at de faller for andre bare pga utseendet og er så vanvittig opptatte av hvordan de ser ut. I bunn og grunn betyr jo akkurat det svært lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hører nok til dem som ville fått karakteren "Nei, DEFINITIVT ikke".

Utseendet til ungene mine har aldri skremt noen. Men det jeg håper de har arvet etter meg, er god helse. Så får det gå som det vil med det mer overfladiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg ser at det kunne vært morsomt å prøve om jeg slapp inn. Og på et av mine heldigere bilder kunne jeg kanskje det. Men selv om jeg var singel, ville nok ikke det stedet ha vært noe for meg. Ikke bruker jeg å falle for billedpene menn, og jeg ville ikke våget å møte noen av dem, siden "hverdags" meg er ganske så alminnelig av utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å la seg provosere. Som noen andre kommenterte, så samler man i alle fall de overfladiske på ett sted ;)

Og nei, jeg er definitivt ikke vakker nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hverdagslig

He-he, dette er jo bare humor, rett og slett. Synes det er en god idè, jeg, så kan de som virkelig bare går etter utseendet få en egen plass å leke seg.

På et hverdagsbilde ville jeg definitivt ikke komme med, men med riktig styling, lyssetting og en god fotograf bak kameraet ville de aller, aller flest greie å komme seg inn. Om det var viktig for en selv.

Jeg falt lett for billedpene menn i yngre år, men herregud så kjedelige de var. Selvopptatte og svært grunne, det holdt jo aldri lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hverdagslig

Om de bare kunne holde seg der... Jeg orker ikke Facebook eller andre plasser hvor man laster opp bilde av seg og skriver om alle sine fantastiske egenskaper, og alle bøkene man har lest.

http://niranjana.wordpress.com/2008/12/19/many-lie-over-books-to-impress/

Huff, det høres ut som du sliter veldig med deg selv. Når du synes Facebook er et fesjå kan du ikke finne mange å være sammen med i RL heller...

Trist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Huff, det høres ut som du sliter veldig med deg selv. Når du synes Facebook er et fesjå kan du ikke finne mange å være sammen med i RL heller...

Trist!

tjaaa.. jeg kan bli litt flau på folks vegne over hva slags bilder de legger ut av seg sev. Du ser jo armen som holder kameraet, og så inntar de ulike positurer, mer eller mindre "tilfeldige".. Ikke er det bare fjortisene heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...