Gå til innhold

Er du vakker nok?


Gjest Chi Mai

Anbefalte innlegg

Gjest Hverdagslig

tjaaa.. jeg kan bli litt flau på folks vegne over hva slags bilder de legger ut av seg sev. Du ser jo armen som holder kameraet, og så inntar de ulike positurer, mer eller mindre "tilfeldige".. Ikke er det bare fjortisene heller :-)

Jøss. Enten studerer jeg ikke mine venners bilder godt nok, eller kanskje vi bare er for gamle... He-he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle hatt tre ulike datingsider: En for de vakre, en for de stygge og en for de som er midt-på-treet ;-P

Igrunnen er det ganske greit at de vakre holder seg til denne siden, så vet man hvor man ikke skal lete dersom man ønsker et forhold med noen som har noe mellom øra. Med det mener jeg selvsagt ikke at ingen vakre har noe mellom øra, men at det at man blir medlem i en slik gruppe sier en del om personens indre kvaliteter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes slike steder som dette er urmorsomme - de blir rett og slett så teite at jeg må le.

Om jeg kunne blitt medlem - tja - muligens, dersom jeg fant et gammelt (pre-barnefødsler) foto, og jobbet intensivt med det i photoshop ;-) (Gjøre beina lengre, øynene større, stjele Jennifer Anistons hår og Angelina Jolies lepper (og for den saks skyld: Kropp).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva er det som gjør et menneske vakkert da?

Og som man forsvarer seg med på siden - man ønsker å ha noen man føler seg tiltrukket av. Men hva er det man tiltrekkes av?

Jeg har sett uhyre mange vakre menn som overhodet ikke tiltrekker meg - nettopp fordi de kun er et vakkert ytre uten noe inni.

Jeg her også sett endel absolutt mindre pene menn som tiltrekker meg fordi de har noe udefinerbart som jeg liker.

Selvsagt, finner man en uhyre vakker kar som også har dette udefinerbare så er det jo greit, men det vet man jo ikke bare ved å se på et bilde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest honnicorn

Hehe.. er det ikke egentlig like greit å vite hvor man skal holde seg unna? Jeg mener, hvor interesserter man i å være med på slike betingelser?

Ville ikke vært mye interessert i det der åkke som. :-)

Hva betyr interesserter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest honnicorn

Og der sank du enda mer! Hev deg over det dame!!

Og hvorfor skriver du det kun til meg? Du skriver ikke det til visse andre som kommenterer skrivefeil og orddelingfeil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sa hun nå

Og hvorfor skriver du det kun til meg? Du skriver ikke det til visse andre som kommenterer skrivefeil og orddelingfeil....

Fordi akkurat nå var det bare du som var aktiv her. (jeg trykker på siste 100) :)

Men jeg skal gi meg nå. Point taken! (forhåpentligvis av deg også) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...