Gå til innhold

Svineinfluensavaksinen


Gjest opinion

Anbefalte innlegg

Jeg synes 4 uker for risikogruppene er lenge å vente. Jeg fikk ikke lov å ta den, men minstemann burde nok ha tatt den da han har tendens til astma.

Men vi har ikke noe valg da verken du eller vi så det er ikke noe å gjøre med det. Jeg hadde ikke tenkt å ta den sjøl for jeg tror jeg har hatt den i sommer og synes det er dumt de ikke kan teste det da jeg også er i risikogruppa og egentlig ikke vil ta den. Hele legekontoret var fullt i dag av svineinfluensapasienter, jeg trodde ikke de fikk lov å stille hos legen jeg uten å være skikkelig sjuke

Ja, folk er seg selv nærmest. Synd de ikke åpner svinelegevakter, hvertfall i byene hvor de har kapasitet til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, folk er seg selv nærmest. Synd de ikke åpner svinelegevakter, hvertfall i byene hvor de har kapasitet til det.

På legevakta har de delt venterommet, men dit kan man jo bare gå hvis det akutt, ellers så får man ikke hjelp.

Jeg skulle noe helt annet i dag jeg, men siden det var første dagen med influensavaksine i dag, spurte jeg om minstemann burde ta vaksina og tenkte han kunne komme etter skoletid i morgen hvis de mente det var nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan stikke deg jeg nick, hvis du har en ekstra til sønnen min :o)

Jeg har ikke noe på lur, dessverre. For min del så kunne de ha sendt sprøyte og vaksine rett hjem til meg, så skulle jeg ha satt den selv.

Hvor har du holdt hus i de siste månedene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe på lur, dessverre. For min del så kunne de ha sendt sprøyte og vaksine rett hjem til meg, så skulle jeg ha satt den selv.

Hvor har du holdt hus i de siste månedene?

Først så var jeg i USA i 7 uker - helt alene - og så ble jeg syk på slutten og det har jeg vært siden. Så jeg har vært innlagt tre ganger og aner ikke hva som skjer og kjeder vettet av meg for jeg orker ingen tinh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...