Gå til innhold

Skryter litt...


Gjest Mohik

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært på min første joggetur på 16 år!

Aldri følt meg sååååå teit! Men nå er bøygen unnagjort, og jeg må bare fortsette slik, så kommer jeg i knallform! :-)

Ble en veeeldig kort tur i dag da, men har nå gjort det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarer du det i tillegg er du god :)

Altså, den lille joggeturen gjør jo at jeg driver og hoster enda, og ikke har turt tenne en røyk- må jo spare lungene....

Så kanskje, vel, ihvertfall kanskje blir det sånn at jeg røyker mindre :-) !

Jaja, trodde ikke jeg skulle jogge- noen gang! :-) *flink*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frillen

Altså, den lille joggeturen gjør jo at jeg driver og hoster enda, og ikke har turt tenne en røyk- må jo spare lungene....

Så kanskje, vel, ihvertfall kanskje blir det sånn at jeg røyker mindre :-) !

Jaja, trodde ikke jeg skulle jogge- noen gang! :-) *flink*

Jeg synes du har vært fantastisk flink og du har all grunn til å være stolt. Jeg tok min første joggetur på mange år i fjor, trodde alrdi jeg skulle kunne jogge igjen etter mange års sykdom. Så jeg svevde på skyer i lang tid og følte meg fri som fuglen :) Jeg forstår godt følelsen det gir. Så stå på og se om joggingen kan gi deg inspirasjon til å trappe ned og kanskje slutte for godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempebra:-)

Nå er det viktig at du setter av faste tider og dager til jogging. En dag er for lite, men sett av to dager og det skal være førsteprioritet. Setter du ikke av faste dager så er det fort gjort å skyve på det og tenker at du skal ta det i morgen, og sånn fortsetter du til hele uka har gått uten at du har fått trent.

Viktig å ikke starte for hardt heller med å trene altfor mye, da blir du fort lei og gir deg.

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Godt å være i gang - gratulerer!

Og om det er tungt, så husk at det blir langt lettere etter 8-10 turer. Da kan det rett og slett være bare deilig, og tankene kan kretse rundt alt annet enn såre muskler og tung pust! Dette minner jeg meg selv på når de er lenge siden sist :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :o)

Jeg har også tenkt å begynne, men foreløpig er det ikke kommet lengere enn tanken.

Hvor langt eller lenge løp du?

Hvordan har du tenkt å øke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...