Gå til innhold

Hva tror dere..


Gjest Vet mer enn jeg burde og er så forelsket

Anbefalte innlegg

Gjest Vet mer enn jeg burde og er så forelsket

En mann på 39 år er singel. Han har et utseende som gjør at får alle damer han vil. Han sier at han savner by livet når han hadde ny dame hver eneste helg, han elsker damer, han sier at han er sexgal, han sier at han stiller veldig store krav til damer, han skryter over å ha blitt fridd til fem ganger, han blir kjæreste med damer og lover de ALT, sier han forguder de, håper de blir gift osv, etter 4-8 måneder finner han feil med dem, og jakter etter en ny dame, han begynner jakten litt før han gjør det slutt med kjæresten også bare får å "komme i gang." De damene han har gjort det slutt med sender han ofte meldinger til etter ett år el to, sier at han savner de osv.

Tror dere at denne mannen kommer til å endre seg noen gang? Hvorfor tror dere at han er sånn? ville dere turd å satse på en slik mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg var riktignok ganske ung i den tiden og trengte ikke å stresse for å finne den jeg ville leve livet med. Dette gjorde at jeg ikke var i et fast forhold med denne karen, men fikk noen fine helger med ham.

Vet i ettertid at jeg gjorde rett i å ikke satse på ham.

Så mitt råd blir at du må glemme ham og gå videre i livet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Nei, tror ikke han vil forandre seg. Vil nok slå seg til ro med en av kandidatene en eller annen dag, men siden hun kjenner tankegangen hans, blir de aldri særlig lykkelige. Seriøse tilknytningsproblemer. Handler ikke om å tørre satse. Handler om å være smart nok til å redde seg unna. Du skriver mye tull. At han kan få hvem han vil. Det er så feil at jeg lurer på hvor blind du er. Sånne idioter får bare de de klarer lure. Hvis man har riktig selvbilde og vet hva som er godt i livet, gidder man ikke bruke 5 sekunder på en sånn en. Og jeg er ikke brent selv, om du vil trøste deg med det, jeg har en i familien. Er brysk nå for å vekke deg, men jeg mener det jeg sier :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke fatte og begripe at dere i det hele tatt vurderer å bli sammen med en slik person og enda fantaserer dere om at dere ikke blir en i rekka. Det er helt utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vet mer enn jeg burde

Nei, tror ikke han vil forandre seg. Vil nok slå seg til ro med en av kandidatene en eller annen dag, men siden hun kjenner tankegangen hans, blir de aldri særlig lykkelige. Seriøse tilknytningsproblemer. Handler ikke om å tørre satse. Handler om å være smart nok til å redde seg unna. Du skriver mye tull. At han kan få hvem han vil. Det er så feil at jeg lurer på hvor blind du er. Sånne idioter får bare de de klarer lure. Hvis man har riktig selvbilde og vet hva som er godt i livet, gidder man ikke bruke 5 sekunder på en sånn en. Og jeg er ikke brent selv, om du vil trøste deg med det, jeg har en i familien. Er brysk nå for å vekke deg, men jeg mener det jeg sier :-)

Jeg mener ikke at han kan få hvem han vil i det lange løp. Men veldig, veldig mange damer faller for han fordi han er veldig kjekk og fordi han ordlegger seg så ufattelig bra, sier så mye fornuftig og er så sjarmerende som det går an å bli. Jeg skjønner mye om hvordan han egentlig er pga jeg har kommet over noen ting som jeg ikke skulle sett. Den damen han en dag velger vil bruke mye lengre tid enn meg på å finne ut hvordan han er eller har vært. Han kan lure den lureste med alt han sier. Jeg er dum ja som ikke flykter, jeg ser det. Men jeg har heller aldri vært så forelsket før så det er vanskelig.Lurer meg til å tenke at han har vært slik fodri han ikke har funnet den rette. Men innser jo at det jeg er forelsket i er en flott mann som gir seg ut for å være en han ikke er...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eksklusiv

Jeg kan ikke fatte og begripe at dere i det hele tatt vurderer å bli sammen med en slik person og enda fantaserer dere om at dere ikke blir en i rekka. Det er helt utrolig.

Det er vel der det ligger. Hvis en ikke blir en i rekka, så er en eksklusiv og har enorm verdi. En er den utvalgte.

Jeg er forøvrig ikke slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Jeg mener ikke at han kan få hvem han vil i det lange løp. Men veldig, veldig mange damer faller for han fordi han er veldig kjekk og fordi han ordlegger seg så ufattelig bra, sier så mye fornuftig og er så sjarmerende som det går an å bli. Jeg skjønner mye om hvordan han egentlig er pga jeg har kommet over noen ting som jeg ikke skulle sett. Den damen han en dag velger vil bruke mye lengre tid enn meg på å finne ut hvordan han er eller har vært. Han kan lure den lureste med alt han sier. Jeg er dum ja som ikke flykter, jeg ser det. Men jeg har heller aldri vært så forelsket før så det er vanskelig.Lurer meg til å tenke at han har vært slik fodri han ikke har funnet den rette. Men innser jo at det jeg er forelsket i er en flott mann som gir seg ut for å være en han ikke er...:(

Sjarlatan heter det. Ikke noe nytt begrep. Ikke gå i fella fordi du ikke har møtt en ansikt til ansikt før. Han er ikke sånn fordi han ikke har funnet den rette. Han er sånn fordi han ikke vet hvordan et forhold mellom to mennesker kan være. Du sier han kan lure den lureste med det han sier og måten han er på. Men det stemmer ikke og det vet du nok. Du kan sikkert også lure mange om du vil. Det kan jeg. Om jeg vil. Men det gir meg ikke noe. Jeg vil ha ekte vare. Så, hva sier det om han at han bruker sin energi på denne oppførselen? Tror du det er veldig mange som vil ha folk som oppfører seg sånn? Du vet svaret :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vet mer enn jeg burde

Sjarlatan heter det. Ikke noe nytt begrep. Ikke gå i fella fordi du ikke har møtt en ansikt til ansikt før. Han er ikke sånn fordi han ikke har funnet den rette. Han er sånn fordi han ikke vet hvordan et forhold mellom to mennesker kan være. Du sier han kan lure den lureste med det han sier og måten han er på. Men det stemmer ikke og det vet du nok. Du kan sikkert også lure mange om du vil. Det kan jeg. Om jeg vil. Men det gir meg ikke noe. Jeg vil ha ekte vare. Så, hva sier det om han at han bruker sin energi på denne oppførselen? Tror du det er veldig mange som vil ha folk som oppfører seg sånn? Du vet svaret :-)

Ja, jeg vet:) Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i verden! Hadde ikke giddi å gått på date engang med en sånn fyr. Han leter etter noe som ikke finnes, perfekt dame som alltid gjør som det passer han og er feilfri til alle tider. Han er sikkert redd for å binde seg, og hvilket ansvar det følger med det. Han elsker å pule rundt og å være casanova - han er et voksent sevopptatt barn som ikke er villig til å gi av seg selv og ofre litt, bare ta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lill-Mareike

Det gjør nok ganske vondt å "dumpe" ham nå før det i det hele tatt har blitt noe mellom dere og når du er så vanvittig forelsket.

Men tenk hvor fælt det kommer til å føles om noen måneder? Når du innser hvor dum du var som i det hele tatt gikk inn i noe du egentlig visste ikke var bra for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en mann som var sånn som du beskriver. Han roet seg i 40-års-alderen. Giftet seg og fikk barn. Han er i dag passert 50. Han forandret seg veldig etter at han traff kona si. De har det ikke rosenrødt hele tiden, men de har det bra, og han er trofast og er en god ektemann og en god far for ungene sine.

Så det går an å forandre seg, men jeg hadde nok blitt skeptisk hvis jeg hadde forelsket meg i en type som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Tror dere at denne mannen kommer til å endre seg noen gang?

Anser det som svært usannsynlig.

- Hvorfor tror dere at han er sånn?

En av grunnene er at han kommer unna med det. Resten hadde jeg ikke giddet å forske på.

- Ville dere turd å satse på en slik mann?

Turd? Jeg ville ikke hatt han mot betaling. Ikke om han var den siste mannen igjen på kloden.

Jeg synes hankjønn som går sine faste ekstravagante sjarmørrunder og tror jeg skal ligge flat, bare blir motbydelige. Blir rett og slett fysisk uvel om jeg får for mye av den typen oppmerksomhet.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...