Gå til innhold

Hva tror dere..


Gjest Vet mer enn jeg burde og er så forelsket

Anbefalte innlegg

Det er vel der det ligger. Hvis en ikke blir en i rekka, så er en eksklusiv og har enorm verdi. En er den utvalgte.

Jeg er forøvrig ikke slik..

Tja,...

Jeg er den første og eneste i rekka til min mann. Føles mye mer eksklusivt enn å være tilfeldig madrass for en omstreifer.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke fatte og begripe at dere i det hele tatt vurderer å bli sammen med en slik person og enda fantaserer dere om at dere ikke blir en i rekka. Det er helt utrolig.

Count me out.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke at han kan få hvem han vil i det lange løp. Men veldig, veldig mange damer faller for han fordi han er veldig kjekk og fordi han ordlegger seg så ufattelig bra, sier så mye fornuftig og er så sjarmerende som det går an å bli. Jeg skjønner mye om hvordan han egentlig er pga jeg har kommet over noen ting som jeg ikke skulle sett. Den damen han en dag velger vil bruke mye lengre tid enn meg på å finne ut hvordan han er eller har vært. Han kan lure den lureste med alt han sier. Jeg er dum ja som ikke flykter, jeg ser det. Men jeg har heller aldri vært så forelsket før så det er vanskelig.Lurer meg til å tenke at han har vært slik fodri han ikke har funnet den rette. Men innser jo at det jeg er forelsket i er en flott mann som gir seg ut for å være en han ikke er...:(

Sjarmøren du faller pladask for, er som regel identisk med den du absolutt ikke vil dele hverdagen med.

Faller du for en storsjarmør og i tillegg rundbrenner, og det mot formodning skulle vare, må du belage deg på å spille andrefiolin resten av livet.

Sjarmen handler jo om å dra all oppmerksomhet og anerkjennelse til seg selv.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...