Gå til innhold

Hva folk skal bry seg med!


Gjest Grupp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Niccola

Det ble nok sagt fra i beste mening.

''Sauer må jo få lov til å kjøre Yaris de også, sier operasjonsleder Svein Nøklegård ved Telemark politidistrikt til avisen.''

HAHA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der ikke, og det kan godt hende det var helt opplagt for de fleste tilstedeværende at disse sauene hadde de helt fint.

Men det har jo vært historier om dyr innestengt i bil som har dødd (riktignok på varmere tider på året enn dette), så generelt sett synes jeg det er ffnt at folk har en relativt lav terskel for å gripe inn der de har mistanke om dyr kan lide.

Jeg anser ikke det for å være del av et "tystersamfunn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble nok sagt fra i beste mening.

''Sauer må jo få lov til å kjøre Yaris de også, sier operasjonsleder Svein Nøklegård ved Telemark politidistrikt til avisen.''

HAHA!

Mye kule politifolk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Jeg synes det var bra at noen reagerte på dette, selv om vinduene sto oppe på bildet så randt jo kondensen på rutene!

Tåler ikke sauer vann;)))

*forskrekket*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Kjempesøte:-) Sauer ER virkelig ålreite dyr. Jeg stammer fra sauebønder på farssida;-)

Men det sies at, geiter er de mest menneskekjære, sauene er litt mer distanserte;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Men det sies at, geiter er de mest menneskekjære, sauene er litt mer distanserte;)

Jeg vil tro det har med innslag av IQ å gjøre også. Sitter med et inntrykk av at geitene har et visst forsprang på det området. Skal vel forresten ikke så mye til.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Jeg synes det var bra at noen reagerte på dette, selv om vinduene sto oppe på bildet så randt jo kondensen på rutene!

Jeg ville mest sannsynlig vært skeptisk til dette synet selv, om jeg gikk forbi. Men ville nok ikke tatt det skritt å ringe politiet. Synes det er fint at noen ville si fra. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg vil tro det har med innslag av IQ å gjøre også. Sitter med et inntrykk av at geitene har et visst forsprang på det området. Skal vel forresten ikke så mye til.... :-)

Aner ikke jeg;) Det var en bonde som sa det, men det kan vel sees på geitenes enorme frekkhet, ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det sies at, geiter er de mest menneskekjære, sauene er litt mer distanserte;)

Ja, jeg har ikke mye geite-erfaring;-) men de gangene jeg har "kommet over" geiter ute på beite, er de alltid veldig menneskekjære og vil bort og bli klødd osv. Mens sauer er menneskesky og holder seg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Ja, jeg har ikke mye geite-erfaring;-) men de gangene jeg har "kommet over" geiter ute på beite, er de alltid veldig menneskekjære og vil bort og bli klødd osv. Mens sauer er menneskesky og holder seg unna.

Dessuten er sauer mye mer "stille" enn de viltre, gale, frekke geitene;)

Men jeg liker òg sauer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåler ikke sauer vann;)))

*forskrekket*

Joda, de tåler vann - så lenge temperaturen ikke er over 40 grader. Da krymper de nemlig. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Joda, de tåler vann - så lenge temperaturen ikke er over 40 grader. Da krymper de nemlig. ;D

Det tenkte jeg ikke på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Aner ikke jeg;) Det var en bonde som sa det, men det kan vel sees på geitenes enorme frekkhet, ja;)

Geiter er dessuten mer individualister, mens sauene blindt følger hverandre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Geiter er dessuten mer individualister, mens sauene blindt følger hverandre. :-)

Det visste jeg heller ikke, men tror deg absolutt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...