Gå til innhold

Hva folk skal bry seg med!


Gjest Grupp

Anbefalte innlegg

Joda, de tåler vann - så lenge temperaturen ikke er over 40 grader. Da krymper de nemlig. ;D

Ikke hvis de står i ro - ihvertfall ikke så mye krymping, da! Og det var jo ganske trangt i bilen. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nok ikke brydd meg med å ringe politiet i dette tilfellet, men det du sier om at vi lever i et tystersamfunn er jeg uenig i... Når er en ser alle de som "kjenner noen" som mottar uføretrygd med ikke har krav på det - og ikke melder fra, eller alle som overser at barn har det vondt hjemme - men ikke melder fra til barnevernet, så tror jeg ikke at "tystingen" tar spesielt overhånd i dette landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være bedre å ringe en gang for mye enn for lite.

Synes absolutt ikke vi lever i et tystersamfunn.

Det er nok mange ganger det er blitt unnlatt å tyste.

Barn og dyr som har det vondt for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...