Gå til innhold

Krav om å flytte/Helsefare


Gjest Tonetulla

Anbefalte innlegg

Det som skjer er at saken blir vurdert på nytt på sosialkontoret, gjerne av samme saksbehandler. Dersom vedtaket blir omgjort så sendes ikke saken til Fylkesmannen. Dersom sosialkontoret opprettholder vedtaket så sendes saken til Fylkesmannen for vurdering.

Ja. Det jeg mente å si var at det ikke er opp til saksbehandlerens "humør" om vedtaket blir omgjort eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tonetulla

Ja. Det jeg mente å si var at det ikke er opp til saksbehandlerens "humør" om vedtaket blir omgjort eller ikke.

Det jeg mente med "humør" var hvilket skjønn som ble lagt til grunn i saken av saksbehandleren, Noen er jo vanskelig å overbevise, når de har bestemt seg for at jorden er flat, så ER den flat uansett hvor mye du prøver å overbevise

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetulla

Greit nok at de ikke kan ta stilling til en sak før de har fått den, men du kan få generell råd og veiledning om hva som bør stå i klagen. Anbefaler at du leverer klagen før fristen er ute. Kan godt hende det går bra, spesielt om husleien ikke er høyere enn at du hadde fikset det med uføretrygd og bostøtte.

Skal selvsagt levere klage før fristen går ut så ikke det blir et punkt i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...