Gå til innhold

Filformater på filmer


Gjest vil se film

Anbefalte innlegg

Gjest Splitter pine

Og takk skal du ha! :) Men det blir ikke så mye halloween her da jeg skal tilbringe dagen alene. Får sette på en skummel film i stedenfor :)

Så i manualen til hjemmekinoanlegget ditt at det kun støtter DivX, og ikke Xvid, så når du har konvertert kan du se de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Splitter pine

Og takk skal du ha! :) Men det blir ikke så mye halloween her da jeg skal tilbringe dagen alene. Får sette på en skummel film i stedenfor :)

En par ting til. Når du har åpnet filen i AGK så se der det står "video info" Oppløsningen må ikke være mer enn 720x480 (bredskjerm), eller 640x480.

Fra manualen står det:

Bildesideforhold: Selv om standard oppløsning for DivX er 640*480 piksler (4:3), støtter dette pro-

duktet opp til 720*480 piksler (16:9). TV-skjermer med oppløsning høyere enn 800 støttes ikke.

• Når du spiller en plate med samplingsfrekvens høyere enn 48 khz eller 320 kbps, kan du oppleve

at bildet skjelver under avspilling.

Hvis Xvid-filen har høyere oppløsning gi en tilbakemelding så skal jeg finne ut av hva slags oppløsning du må bruke for å få en bilde som har samme bildeforhold (bredde&høyde), men i en lavere oppløsning. Du kan velge i "advanced settings" om du vil justere oppløsningen.

Tviler på filen har 320 kbps lyd, men hvis så kan dette også endres. Du hva lyden er i det hvite feltet til venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...