sant å si 1 121 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Mange her som har vært utsatt for det ene eller det andre? Her har vi hatt mange godterisultne på besøk, såpass mange at de siste måtte gå tomhendt herfra. Med andre ord - mye knask, men også: Ingen knep. Enn hos dere andre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Vi hadde lyset slokket - men det ringte på én gang. Vi lukket ikke opp. Heldigvis - ingen knep! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola 0 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Vi har gitt bort knask til alle som har kommet. Men må si jeg lurte litt på hva slags knep de søte små kunne kommet opp med :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! 5 810 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 ingen som har vært her gudskjelov.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia 0 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Noen få har det vært, bare små barn opp til 4.klasse.Alle sammen hørtes snille ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa 5 869 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Vi har hatt massevis av hekser, spøkelser og trollmenn på døra, samtlige har fått forskyne seg. Men vi har også hatt besøk av elleve-tolvåringer uten kostymer, som har bedt om knask eller knep. Da har jeg snakka med dem om at jeg ikke skjønte hvorfor jeg skulle gi dem knask, når de ikke hadde gidda å kle seg ut. De ble litt flaue, og jeg gav dem EN knask hver (de andre fikk ta tre, og det fikk de ikkeutkledte knask-eller-kneperne vite....) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) 5 249 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Her var det noen ,em hadde forventa flere på en lørdagskveld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kansje neste år :-) 0 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det ringte på ett par ganger men åpnet ikke. Mest pga lillebror som ble livredd når han så noen skumle unger utenfor huset 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia 0 0 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Vi har hatt massevis av hekser, spøkelser og trollmenn på døra, samtlige har fått forskyne seg. Men vi har også hatt besøk av elleve-tolvåringer uten kostymer, som har bedt om knask eller knep. Da har jeg snakka med dem om at jeg ikke skjønte hvorfor jeg skulle gi dem knask, når de ikke hadde gidda å kle seg ut. De ble litt flaue, og jeg gav dem EN knask hver (de andre fikk ta tre, og det fikk de ikkeutkledte knask-eller-kneperne vite....) De gjorde sikkert opprør mot handelsstanden med at de ikke hadde kjøpt kostymer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humatus 333 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 De gjorde sikkert opprør mot handelsstanden med at de ikke hadde kjøpt kostymer. Man behøver ikke å kjøpe kostyme for å kle seg ut Her i huset ble det brukt laken, en gammel parykk, noe som lignet på en hekse hatt og en god del av sminken min;) Man trenger ikke kjøpe for å kle seg ut, man kan også bruke det man finner hjemme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa 5 869 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 De gjorde sikkert opprør mot handelsstanden med at de ikke hadde kjøpt kostymer. he he he :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henrikke67 183 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 De gjorde sikkert opprør mot handelsstanden med at de ikke hadde kjøpt kostymer. Lol! Den var morsom! =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni 2 565 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Vi har gitt bort knask til alle som har kommet. Men må si jeg lurte litt på hva slags knep de søte små kunne kommet opp med :-) Jeg spurte, og da nølte de litt, men han ene parerte raskt,- Enten så kan du gi knask, men knepene vet du ikke! Var bare ett besøk, og det var noen unger i blokka. Så de fikk litt hver, i god naboånd Jeg lurte på om jeg skulle gi dem hver sin øl, og ta tiden fra de gikk, til moren (i etasjen under) kom stormende opp trappa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline 2 171 0 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ingen som ringte på hos oss i går. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sant å si 1 121 0 Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Jeg spurte, og da nølte de litt, men han ene parerte raskt,- Enten så kan du gi knask, men knepene vet du ikke! Var bare ett besøk, og det var noen unger i blokka. Så de fikk litt hver, i god naboånd Jeg lurte på om jeg skulle gi dem hver sin øl, og ta tiden fra de gikk, til moren (i etasjen under) kom stormende opp trappa ;-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm 10 914 36 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Her har vi aldri opplevd noen knep, ikke engang når vi har gått tom for godis:-) Masse unger løper rundt i gatene her, og ringer på dørene, men vi har enda ikke opplevd noe hærverk av noe slag... Tror også de aller fleste barna har fått med seg utelysregelen, men jeg kan ikke si det sikker, da vi bestandig har ønsket barna velkomne hit:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm 10 914 36 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Her var det noen ,em hadde forventa flere på en lørdagskveld. Ja, jeg hadde også forventet flere barn i går kveld, det ga seg så tidlig på kvelden... Men jeg tenkte at foreldrene kanskje ikke ville ha barna løpende rundt sent lørdagskveld... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly 24 735 311 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Her ringte det på jevnt og trutt hele kvelden, men ikke så mye som det pleier. Kanskje unga er slått ut av svineinfluensa? I år blei jeg ikke kvitt alt godiset slik jeg pleier. *mumser lakrisbåtrester* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 690 1 436 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Husker ikke hvor mange grupper som har ringt på, men kanskje 6-7? Kunne godt ha vær flere! :-) Til noen av de yngste som sier "knask eller knep" har vi svart "knep, takk" og da bllir de helt stumme:-) Og så får de selvsagt knask etterpå. Alle har vært søte og har oppført seg eksemplarisk, og alle takket pent. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 690 1 436 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 De gjorde sikkert opprør mot handelsstanden med at de ikke hadde kjøpt kostymer. *knegg* Ambivalente unger m.a.o.! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.