Gå til innhold

Knask eller knep i kveld?

sant å si
 Del

Anbefalte innlegg

sant å si

Mange her som har vært utsatt for det ene eller det andre?

Her har vi hatt mange godterisultne på besøk, såpass mange at de siste måtte gå tomhendt herfra.

Med andre ord - mye knask, men også: Ingen knep.

Enn hos dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Niccola

Vi har gitt bort knask til alle som har kommet. Men må si jeg lurte litt på hva slags knep de søte små kunne kommet opp med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaVa

Vi har hatt massevis av hekser, spøkelser og trollmenn på døra, samtlige har fått forskyne seg. Men vi har også hatt besøk av elleve-tolvåringer uten kostymer, som har bedt om knask eller knep. Da har jeg snakka med dem om at jeg ikke skjønte hvorfor jeg skulle gi dem knask, når de ikke hadde gidda å kle seg ut. De ble litt flaue, og jeg gav dem EN knask hver (de andre fikk ta tre, og det fikk de ikkeutkledte knask-eller-kneperne vite....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kansje neste år :-)

Det ringte på ett par ganger men åpnet ikke. Mest pga lillebror som ble livredd når han så noen skumle unger utenfor huset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest midia

Vi har hatt massevis av hekser, spøkelser og trollmenn på døra, samtlige har fått forskyne seg. Men vi har også hatt besøk av elleve-tolvåringer uten kostymer, som har bedt om knask eller knep. Da har jeg snakka med dem om at jeg ikke skjønte hvorfor jeg skulle gi dem knask, når de ikke hadde gidda å kle seg ut. De ble litt flaue, og jeg gav dem EN knask hver (de andre fikk ta tre, og det fikk de ikkeutkledte knask-eller-kneperne vite....)

De gjorde sikkert opprør mot handelsstanden med at de ikke hadde kjøpt kostymer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humatus

De gjorde sikkert opprør mot handelsstanden med at de ikke hadde kjøpt kostymer.

Man behøver ikke å kjøpe kostyme for å kle seg ut :)

Her i huset ble det brukt laken, en gammel parykk, noe som lignet på en hekse hatt og en god del av sminken min;)

Man trenger ikke kjøpe for å kle seg ut, man kan også bruke det man finner hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Vi har gitt bort knask til alle som har kommet. Men må si jeg lurte litt på hva slags knep de søte små kunne kommet opp med :-)

Jeg spurte, og da nølte de litt, men han ene parerte raskt,- Enten så kan du gi knask, men knepene vet du ikke!

Var bare ett besøk, og det var noen unger i blokka. Så de fikk litt hver, i god naboånd ;)

Jeg lurte på om jeg skulle gi dem hver sin øl, og ta tiden fra de gikk, til moren (i etasjen under) kom stormende opp trappa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sant å si

Jeg spurte, og da nølte de litt, men han ene parerte raskt,- Enten så kan du gi knask, men knepene vet du ikke!

Var bare ett besøk, og det var noen unger i blokka. Så de fikk litt hver, i god naboånd ;)

Jeg lurte på om jeg skulle gi dem hver sin øl, og ta tiden fra de gikk, til moren (i etasjen under) kom stormende opp trappa :D

;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bookworm

Her har vi aldri opplevd noen knep, ikke engang når vi har gått tom for godis:-) Masse unger løper rundt i gatene her, og ringer på dørene, men vi har enda ikke opplevd noe hærverk av noe slag... Tror også de aller fleste barna har fått med seg utelysregelen, men jeg kan ikke si det sikker, da vi bestandig har ønsket barna velkomne hit:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bookworm

Her var det noen ,em hadde forventa flere på en lørdagskveld.

Ja, jeg hadde også forventet flere barn i går kveld, det ga seg så tidlig på kvelden... Men jeg tenkte at foreldrene kanskje ikke ville ha barna løpende rundt sent lørdagskveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Her ringte det på jevnt og trutt hele kvelden, men ikke så mye som det pleier. Kanskje unga er slått ut av svineinfluensa? ;)

I år blei jeg ikke kvitt alt godiset slik jeg pleier.

*mumser lakrisbåtrester*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan

Husker ikke hvor mange grupper som har ringt på, men kanskje 6-7? Kunne godt ha vær flere! :-)

Til noen av de yngste som sier "knask eller knep" har vi svart "knep, takk" og da bllir de helt stumme:-) Og så får de selvsagt knask etterpå.

Alle har vært søte og har oppført seg eksemplarisk, og alle takket pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan

*knegg* Ambivalente unger m.a.o.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...