Gå til innhold

Knask eller knep i kveld?


sant å si

Anbefalte innlegg

Gjest majas mamma

Her hos oss har det bare vært to grupper. Den første besto av naboens unger som fikk her sin pose med pepperkaker i, og de takket pent og gikk videre. Den neste kom noe senere, og var nok gutter på en ca 13 år. De ble litt sure når alt de fikk var pepperkaker, og sa: Bare pepperkaker? Som sagt det var det jeg hadde og sa at enten fikk de ta pepperkakene eller gå uten noe. De tuslet avgårde MED pepperkakene. Men i dag tidlig så jeg at naboen postkasse var helt tilgriset av ketchup. Denne naboen er en eldre dame på 82 år som nettopp har vært en hel uke på sykehus og kom ut i går. Så enten var hun ikke hjemme, eller orket ikke å lukke opp. Sånt er en uskikk, mener jeg. Så jeg tok med meg en bøtte med vann og vasket poskassa hennes og sjekket samtidig at de ikke hadde griset til mer, men kunne ikke se noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Halloween-mamma

Her var det 4 grupper, og alle var kjempefint kledd ut og alle var bare søte (og bekjente/venner av ungene). Ingen knep.

Har ikke hørt om noen som har blitt utsatt for knep i år, og det virker som om det har vært færre ute på runde. Vet om veldig mange som har hatt fester hjemme, og som ikke har vært ute på runde. Kanskje vi blir litt og litt flinkere til dette med Halloween vi også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...