Gå til innhold

Enkle regler for å/og & et/ett


Gjest Shira :o)

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)

Å, kjipt... :-( Håper det gikk bra uansett!

Husker da jeg skulle forbedre karakteren min i engelsk, og skriftlig eksamen foregikk med PC! Slikt hadde man ikke sist jeg tok den eksamenen, i 1995. Og den hadde jo stavekontroll og det hele... Vet ikke om det var lov å bruke, men det lå jo inne, og jeg gadd ikke egentlig spørre. Så det ble en fin karakter ;-)

Jeg brukte stavekontroll i dag, det er visstnok lov, vi bruker jo skolen sine maskiner.

Det gikk greitt, men det blir ikke noe toppkarakter denne gangen, men vi er akkurat begynt også.

Det var min bruker det var noe galt med i dag, systemansvarlig gjorde en flott jobb, men det tok mye tid, og jeg ble stresset. Sov dårlig i natt, så hele dagen har vært pyton, bare glad den snart er over jeg.

Så nå tar jeg ferie! Pakker kofferten i morgen, men skal også ha meg en laaaaang hvil midt på dagen. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cecily

    7

  • Katt-ja

    4

  • Persille1365381127

    4

  • Ysah

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Niccola

[quote name=Shira :o)' timestamp='1257178022' post='4243306]

Jeg brukte stavekontroll i dag, det er visstnok lov, vi bruker jo skolen sine maskiner.

Det gikk greitt, men det blir ikke noe toppkarakter denne gangen, men vi er akkurat begynt også.

Det var min bruker det var noe galt med i dag, systemansvarlig gjorde en flott jobb, men det tok mye tid, og jeg ble stresset. Sov dårlig i natt, så hele dagen har vært pyton, bare glad den snart er over jeg.

Så nå tar jeg ferie! Pakker kofferten i morgen, men skal også ha meg en laaaaang hvil midt på dagen. ;o)

God tur!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

God tur!! :o)

Takk! Nå drikker jeg kaffe mens sambo er begynt å pakke, så dagen som har vært ganske dårlig tar seg stadig opp ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...