Gå til innhold

Lydbok på Ipod


Gjest Shira :o)

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)

For å ha det på det rene, jeg er grønn når det gjelder duppedingser.

Guttungen liker lydbøker, og vi skulle gjerne hatt det med på ferie. Kan jeg laste det inn på ipoden min? Kan jeg kjøpe lydbøker direkte på itunes og legge innpå? Eller er det ikke nok plass? Er vel 16 GB jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trist jente

Hadde iPod før og da la jeg inn lydbøkene på itunes og deretter over på iPoden på samme måte som jeg la over musikk. Enten lydbøker kjøpt som cd'er eller mp3 lydbøker.

Med 16 (det du kalte det har du stor plass), jeg hadde 8 og hadde plass til mange lydbøker og masse, masse musikk. Nå har jeg mp3 med radio i tillegg og har 16 som din sønn. Klarer å bruke den plassen også:)

Men alle mp3 lydbøker hadde ikke riktig format - forstod aldri hvordan jeg kunne vite det i forkant, er elendig på pc og alt annet teknisk. På mp3 jeg har nå så er ikke det noe problem - da passer alt. Noe av grunnen til at jeg kjøpte mp3 da iPoden tok kvelden - var avhengig av itunes og alt måtte være laget for iPod - mp3'en min er superfleksibel og det liker jeg godt;)

Du kan sikkert kjøpe lydbøker direkte på itunes også, det har jeg ikke prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Hadde iPod før og da la jeg inn lydbøkene på itunes og deretter over på iPoden på samme måte som jeg la over musikk. Enten lydbøker kjøpt som cd'er eller mp3 lydbøker.

Med 16 (det du kalte det har du stor plass), jeg hadde 8 og hadde plass til mange lydbøker og masse, masse musikk. Nå har jeg mp3 med radio i tillegg og har 16 som din sønn. Klarer å bruke den plassen også:)

Men alle mp3 lydbøker hadde ikke riktig format - forstod aldri hvordan jeg kunne vite det i forkant, er elendig på pc og alt annet teknisk. På mp3 jeg har nå så er ikke det noe problem - da passer alt. Noe av grunnen til at jeg kjøpte mp3 da iPoden tok kvelden - var avhengig av itunes og alt måtte være laget for iPod - mp3'en min er superfleksibel og det liker jeg godt;)

Du kan sikkert kjøpe lydbøker direkte på itunes også, det har jeg ikke prøvd.

Da kan jeg kjøpe Mp3-lydbøker da. Takk for svar. Jeg bruker Itunes pga Iphonen min, så sånn sett går det greitt, jeg har bare ikke rukket å sette meg inn så mye enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist jente

[quote name=Shira :o)' timestamp='1257092054' post='4242751]

Da kan jeg kjøpe Mp3-lydbøker da. Takk for svar. Jeg bruker Itunes pga Iphonen min, så sånn sett går det greitt, jeg har bare ikke rukket å sette meg inn så mye enda.

Ja du kan kjøpe mp3-lydbøker, men som jeg sa så hendte det var feil filformat og itunes klarte ikke lese det. Forstod aldri sammenhengen på hvilke mp3-lydbøker den godtok og hvilke ikke. Ingen klarte å svare meg på det heller.

De hvor jeg måtte legge inn ørten cd'er klarte den alltid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Ja du kan kjøpe mp3-lydbøker, men som jeg sa så hendte det var feil filformat og itunes klarte ikke lese det. Forstod aldri sammenhengen på hvilke mp3-lydbøker den godtok og hvilke ikke. Ingen klarte å svare meg på det heller.

De hvor jeg måtte legge inn ørten cd'er klarte den alltid..

Hvor kjøpte du lydbøkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist jente

[quote name=Shira :o)' timestamp='1257092495' post='4242760]

Hvor kjøpte du lydbøkene?

Både i vanlige bokhandlere og gjennom bokklubben, men som sagt ang. de mp3 lydbøkene så fant jeg ikke noe system på hvem den godtok og hvem den ikke ville lese.

Min nye mp3 er vennligsinnet og godtar alle som de er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trist jente

[quote name=Shira :o)' timestamp='1257092495' post='4242760]

Hvor kjøpte du lydbøkene?

Mener å huske at du var innlagt på sykehus for noe vondt for ikke så lenge siden? Er du blitt bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Både i vanlige bokhandlere og gjennom bokklubben, men som sagt ang. de mp3 lydbøkene så fant jeg ikke noe system på hvem den godtok og hvem den ikke ville lese.

Min nye mp3 er vennligsinnet og godtar alle som de er ;)

OK, takk for svar :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Mener å huske at du var innlagt på sykehus for noe vondt for ikke så lenge siden? Er du blitt bedre?

Hyggelig at du husket på meg :o)

Ja, nå er jeg mye bedre! Hadde kontroll hos legen på fredag og er helt infeksjonfri! Så nå tar jeg meg en velfortjent ferie, drar til Egypt på torsdag. Vi traff blink med antibiotikaen, og jeg tok en lang kur. Så nå skal jeg holde meg frisk fremover. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...