Gå til innhold

Vaksine og alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta influensavaksine samme dagen som jeg skal i en personalfest der det blir servert alkohol. Kan jeg drikke alkohol samme dagen som jeg tar vaksinen? Finner ingen steder hvor det står noe om dette.

Caloni Makaroni
Skrevet

Om du ikke får noe svar her så vet sikkert personen som setter vaksinen svaret :)

Gjest høstløv
Skrevet

Folkehelseinstituttet har en publikumstelefon, hvor de svarer på spørsmål.

Kontaktinformasjon: Ny influensa A(H1N1)

Publikumstelefon:

815 55 015

Skrevet

Det er ingen restriksjoner på å ta seg litt å drikke i forbindelse med vaksinasjon, men det er nok lurt å ikke "ta'n helt ut".

Med svineflu vaksinen er det svært vanlig å få en reaksjon dagen etterpå med "smådårlig" form, Litt feber, hodepine og muskelverk, generell uvelhet er ganske vanlig og du trenger neppe en hang-over på toppen av dette ;o)

Skrevet

Jeg har tatt vaksinen i dag. Har tatt fem øl og merker at den har mer effekt en vanlig, men det kan komme av at jeg ikke har spist i dag.

Skrevet

Jeg har tatt vaksinen i dag. Har tatt fem øl og merker at den har mer effekt en vanlig, men det kan komme av at jeg ikke har spist i dag.

Hehe, gi meg gjerne en tilbakemelding på hvordan du føler deg i morgen.

Gjest fru krokodille
Skrevet

Ja, vaksine på tom mave er ikke bra, har hørt at det kan begynne å rumle høyt der nede.. Jeg tror egentlig det er mye værre med alkoholen i seg selv jeg da :). Lykke til med hodet i morgen :-)

Gjest fru krokodille
Skrevet

Seriøst, dette tror jeg ikke du skal tenke på. Hadde det vært problemer her hadde nok informasjonen vært ute for lengst.

Skrevet

Seriøst, dette tror jeg ikke du skal tenke på. Hadde det vært problemer her hadde nok informasjonen vært ute for lengst.

Det tenkte egentlig jeg også da jeg ikke fant noen informasjon om dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...