Gjest Vaksin Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Skal ta influensavaksine samme dagen som jeg skal i en personalfest der det blir servert alkohol. Kan jeg drikke alkohol samme dagen som jeg tar vaksinen? Finner ingen steder hvor det står noe om dette. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Om du ikke får noe svar her så vet sikkert personen som setter vaksinen svaret 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Folkehelseinstituttet har en publikumstelefon, hvor de svarer på spørsmål. Kontaktinformasjon: Ny influensa A(H1N1) Publikumstelefon: 815 55 015 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Det er ingen restriksjoner på å ta seg litt å drikke i forbindelse med vaksinasjon, men det er nok lurt å ikke "ta'n helt ut". Med svineflu vaksinen er det svært vanlig å få en reaksjon dagen etterpå med "smådårlig" form, Litt feber, hodepine og muskelverk, generell uvelhet er ganske vanlig og du trenger neppe en hang-over på toppen av dette ;o) 0 Siter
Gjest Pyttan Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Jeg har tatt vaksinen i dag. Har tatt fem øl og merker at den har mer effekt en vanlig, men det kan komme av at jeg ikke har spist i dag. 0 Siter
Gjest Vaksin Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Jeg har tatt vaksinen i dag. Har tatt fem øl og merker at den har mer effekt en vanlig, men det kan komme av at jeg ikke har spist i dag. Hehe, gi meg gjerne en tilbakemelding på hvordan du føler deg i morgen. 0 Siter
Gjest fru krokodille Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Jeg har tatt vaksinen i dag. Har tatt fem øl og merker at den har mer effekt en vanlig, men det kan komme av at jeg ikke har spist i dag. Ja, vaksine på tom mave er ikke bra, har hørt at det kan begynne å rumle høyt der nede.. Jeg tror egentlig det er mye værre med alkoholen i seg selv jeg da . Lykke til med hodet i morgen :-) 0 Siter
Gjest fru krokodille Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Seriøst, dette tror jeg ikke du skal tenke på. Hadde det vært problemer her hadde nok informasjonen vært ute for lengst. 0 Siter
Gjest Vaksin Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Seriøst, dette tror jeg ikke du skal tenke på. Hadde det vært problemer her hadde nok informasjonen vært ute for lengst. Det tenkte egentlig jeg også da jeg ikke fant noen informasjon om dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.