Gjest Vilvil Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Noen som kjenner noen som har tatt den? Tok de/dere den i Norge? Er det vanskelig å få jobb etterpå? Har veldig lyst, men det er jo så fryktelig dyrt, så må være sikker på at jeg er sikret jobb etterpå. 0 Siter
Gjest Virker kjempemoro Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Kjenner de som har tatt det i Astralia f.eks. (ville det selv en gang men har dårlig syn) De går på skole der, og er garantert jobb etterpå med å gjete dyr Men dette er noen år siden, vet ikke hvordan det er nå. Er ikke helt sikker på hvor du begynner å lete heller, men søk google f.eks. så nøster det seg sikkert videre derfra 0 Siter
Gjest Tenk deg godt om Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Sønnen min tok den i USA. Han er ferdig nå, men det er veldig vanskelig å få jobb etterpå. Dyrt er det også. For han ser det ut som om guttedrømmen brast, og må nå ta seg småjobber som ikke har noe med utdannelsen å gjøre. Det er lite andre jobber som er relatert til helikopterlappen. Tenk deg godt om før du eventuellt begynner på denne utdannelsen i hvert fall. 0 Siter
mrxx Skrevet 4. november 2009 Skrevet 4. november 2009 Jeg kjenner en som har eller hadde lappen, han ga seg fordi inntekten var veldig variert, alt i fra ikke noe til rimelig bra betalt. Det var vanskelig for han å få jobb. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.