Gå til innhold

Nok en optimist på finn....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Hjelpes, denne ville gitt meg mareritt, om jeg hadde en sånn i huset. For ikke snakke om et par *grøss*

Skrevet

Fader, altså! Jeg bare _visste_ at min annonse over grandtante Olgas lysestaker ville bli hengt ut her på dol! :-(

Skrevet

Apropos skrot - hva med å rydde ørlite unna før du tar bilde og legger ut på finn?

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19704748

LOL!

Apropos dette at man ikke rydder bort skrot: Husker et tv-program ala disse "hjelp vi får ikke solgt", der man inne på "master bedroom" ikke hadde noen form for skap, men hadde en gedigen haug med plastposer med klær oppi slengt på gulvet.

Da "hjelperen" sa at slik kunne de ikke ha det under visning, skjønte mannen (gutten) i huset ingenting - folk måtte da skjønne at selgeren ville rydde bort rotet sitt når de flyttet!!

Han ble litt paff da hjelperen sa at dette gir inntrykk av at rommet er for lite til å ha skap og skikkelig lagringsplass i, og at det kunne skremme bort potensielle kjøpere...;-)

Skrevet

Gave fra svigermor, bestilt fra Nytt&Nyttig-katalogen :o)

Jeg må si det hadde gjort seg med en begrunnelse for den noe stive prisen, den fuglen driter kanskje små gullklumper? :-)

''bestilt fra Nytt&Nyttig-katalogen ''

Jeg synes lysestaken ser ut til å være av adskillig bedre kvalitet og materialer enn slike plast-pynteting som N&N selger.

Gjest Niccola
Skrevet

Jeg synes lysestaken ser ut til å være av adskillig bedre kvalitet og materialer enn slike plast-pynteting som N&N selger.

Joda, men designet ville nok N&N omfavnet ;-)

Annonse

Skrevet

Joda, men designet ville nok N&N omfavnet ;-)

DET er jeg enig i:-)

Skrevet

Fader, altså! Jeg bare _visste_ at min annonse over grandtante Olgas lysestaker ville bli hengt ut her på dol! :-(

*Hehe*

Skrevet

''Jeg synes lysestaken ser ut til å være av adskillig bedre kvalitet og materialer enn slike plast-pynteting som N&N selger.''

Men gjør det egentlig saken noe bedre? En ting er å lage noe så grusomt i billig plast, noe annet er å bruke dyre materialer på å lage noe sånt...

Skrevet

''Jeg synes lysestaken ser ut til å være av adskillig bedre kvalitet og materialer enn slike plast-pynteting som N&N selger.''

Men gjør det egentlig saken noe bedre? En ting er å lage noe så grusomt i billig plast, noe annet er å bruke dyre materialer på å lage noe sånt...

Men smaken er som baken, og god kvalitet er ikke å forakte på noe man liker.

Skrevet

''Jeg hadde ikke tatt det der i hus om jeg så hadde fått betalt for det!''

Det er mye merkelig tilsalgs på Finn. Denne ville ikke jeg hatt i hus (annonsen er avvist, noe som kanskje ikke er så rart): http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14469504&sid=xz9sea05RnP881659

Hehe den var jo spesiell! Siden den er ubrukt, lurer jeg på hvordan i all verden den har havnet hos selger? Hva var formålet for deres kjøp av den? Evnt har de laget den? Det er i såfall en relativt sær ting å lage om man ikke har tenkt til å bruke den..:-)

Caloni Makaroni
Skrevet

Hehe den var jo spesiell! Siden den er ubrukt, lurer jeg på hvordan i all verden den har havnet hos selger? Hva var formålet for deres kjøp av den? Evnt har de laget den? Det er i såfall en relativt sær ting å lage om man ikke har tenkt til å bruke den..:-)

Nåh. Om du leter litt på loftet så finner du da sikkert et utvalg av møbler med dildoer påfestet du også. Kanskje du bare ikke tenkte over denne særegenheten da du kom over dem på IKEA? Sikkert bare en slik ryddesjau selgeren hadde.

Gjest Freitatuta
Skrevet

Jeg tar dem i hus dersom jeg FÅR 8000;-)

Passer nok ikke så godt inn med ditt IKEA-møblemang nei...

Annonse

Skrevet

Passer nok ikke så godt inn med ditt IKEA-møblemang nei...

Har ikke så veldig mye fra Ikea, men det passer litt dårlig til min smak:-)

Gjest Freitatuta
Skrevet

Har ikke så veldig mye fra Ikea, men det passer litt dårlig til min smak:-)

Hadde du bodd i et herregårdshus med innredning fra tidlig 1900-tall hadde den passet inn. :)

Skrevet

Hadde du bodd i et herregårdshus med innredning fra tidlig 1900-tall hadde den passet inn. :)

''Hadde du bodd i et herregårdshus med innredning fra tidlig 1900-tall hadde den passet inn. :)''

Ikke akkurat som blokka jeg bor i med andre ord. ;o)

Skrevet

Tror nok ikke huset jeg bor i kan betegnes som herregård nei *gapskratter*

• 2 uker senere...
Skrevet

Oj, oj, oj!!! Man kan trygt si at det var lysestaker som syntes...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...