Gå til innhold

Er dette god folkeskikk i telefonen?


siameser

Anbefalte innlegg

Jeg snakket med sjefen min her en dag mens han var på do. Mener at det var han som ringte. Jeg hørte at han tisset og skylte ned.

*buerk*

*Ææææsj*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

candyqueen_83

Virkelig?

Jeg benytter nesten alltid tiden i telefonen til å ta ut av oppvaskmaskinen eller rydding av tøy eller annet. Har propp i øret som jeg bruker da, så begge hender er ledig.

Falt meg virkelig ikke inn at det er sjenerende å høre litt småskramling i bakgrunnen..

Ellers er det jo gjerne prating av andre i bakgrunnen da, er det like sjenerende? (ber de jo om å dempe seg eller jeg går til et annet rom, men det høres sikkert likevel)

Rydding av tøy er greit, men bråk som det blir av å ta ut av oppvaskmaskinen syns jeg er en uting i telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...