Gå til innhold

Å pynte seg for kjæresten


Gjest litt lei dette bare

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror aldri jeg har barbert legger og hår under armene for kjærestens skyld, men heller for å føle meg vel selv. Når kjæresten var fersk lå lista høyere for å føle meg vel sammen med han, så da gjorde jeg det nok oftere. Nå er det litt så som så, men jeg er trygg på at han hadde sagt i fra om det plaget han - og det har jeg ingen grunn til å tro at det gjør.

I fhd til å pynte meg, så er det vel heller tvert i mot. Vi begge hopper over i de mest forkastelige fritidsantrekk når vi kommer hjem. Og liker hverandre sånn. Òg sexy undertøy finnes ikke her i huset. Enten er undertøyet på og skjult av klær, eller så er det av når vi legger oss. Har ikke inntrykk av at han noen sinne har ønsket at jeg skulle ta på undertøy, nei ;9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en ny JanThomas? ;)

''Jeg sover ikke i sexy undertøy hver natt, har nysminket ansikt eller dusjer flere ganger til dagen for å ta meg best mulig ut for kjæresten min,''

Fordi jeg er en nysgjerrigper som henger meg opp i bagateller: Hvor ofte sminker du deg sånn egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror aldri jeg har barbert legger og hår under armene for kjærestens skyld, men heller for å føle meg vel selv. Når kjæresten var fersk lå lista høyere for å føle meg vel sammen med han, så da gjorde jeg det nok oftere. Nå er det litt så som så, men jeg er trygg på at han hadde sagt i fra om det plaget han - og det har jeg ingen grunn til å tro at det gjør.

I fhd til å pynte meg, så er det vel heller tvert i mot. Vi begge hopper over i de mest forkastelige fritidsantrekk når vi kommer hjem. Og liker hverandre sånn. Òg sexy undertøy finnes ikke her i huset. Enten er undertøyet på og skjult av klær, eller så er det av når vi legger oss. Har ikke inntrykk av at han noen sinne har ønsket at jeg skulle ta på undertøy, nei ;9

Koselig. :o) Og jeg mener det - det er så deilig å høre om folk som er avslappet i forhold til hvordan partneren ser ut til enhver tid. Men da regner jeg som en selvfølge at man er normalt "ren og pen" og ikke sjuskete og halvskitten da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg sover ikke i sexy undertøy hver natt, har nysminket ansikt eller dusjer flere ganger til dagen for å ta meg best mulig ut for kjæresten min,''

Fordi jeg er en nysgjerrigper som henger meg opp i bagateller: Hvor ofte sminker du deg sånn egentlig?

Jeg tror trådstarter er en kvinne med kvinnelig samboer. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hvorfor må jeg alltid signere

''Jeg sover ikke i sexy undertøy hver natt, har nysminket ansikt eller dusjer flere ganger til dagen for å ta meg best mulig ut for kjæresten min,''

Fordi jeg er en nysgjerrigper som henger meg opp i bagateller: Hvor ofte sminker du deg sånn egentlig?

Hun er lesbisk. Trådstarter er en kvinne som skriver om sin kvinnelige samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en ny JanThomas?

''Men nå vet vi heller ikke hva typen her anser som uanstendig mengde hår, så jeg snakker kun generelt. :-)''

Nå har jeg en mistanke om at "typen" her er en kvinne med kvinnelig samboer. :o) Vedkommende skriver i alle fall at h*n ikke sover i sexy undertøy hver natt og heller ikke alltid er nysminket. ;o)

Akkurat det du påpeker har jeg dristet meg til å spørre "han" om, men selvsagt kan han være en hun. *klaske panne* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig. :o) Og jeg mener det - det er så deilig å høre om folk som er avslappet i forhold til hvordan partneren ser ut til enhver tid. Men da regner jeg som en selvfølge at man er normalt "ren og pen" og ikke sjuskete og halvskitten da.

Dusj hver dag er rutine, og flere ganger om dagen når det er treninger på gang. Hygieneforfall ser jeg egentlig på som et forfall av dypere grad enn reint praktisk. Jeg vil helst tro at de fleste ønsker å holde seg reine, om de nå ikke pynter seg så alvorlig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Synes man bør pynte seg litt iblant for hverandre.

Forsøker selv å gå noen lunde velkledd til daglig. Dusj hver dag er selvfølge.

Ser nærmere på min mann når han lukter godt og har litt pene klær. Går han i utslitte filler og lukter svett, vil jeg helst ikke komme nær han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke det du ønsker er totalt urimelig, så lenge du har i tankene at samboeren din må ha et sted som er pusterommet. Hjemmet er stedet hvor vi lar masken falle og virkelig slapper av - for de aller fleste.

Jeg lar ikke samboeren min ta på meg om jeg ikke er nybarbert og har dusjet samme dagen. Jeg bruker stort sett litt sminke hver dag, men noen dager passer det selvfølgelig best å være uten. Klesmessig går jeg i det jeg føler meg vel i. Her vandrer vi rundt i pysjbukser, t-skjorter, hettegensere, shorts, undertøy eller skjorte/dressbukse og skjørt/bluse - alt ettersom hva som skjer den dagen og hva vi føler oss vel i.

Jeg holder meg for god til å diktere hjemmeantrekket til sambo. Han må få ha det godt og komfortabelt når han skal slappe av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo holde hårveksten i sjakk selv om man ikke er glattbarbert nedentil da. :o) De fleste tåler vel en runde med klippemaskin og å ta bikinilinja? Man trenger ikke ha rastafletter på musa liksom. ;o)

Rastafletter på musa!!!!!

Du kan jammen få sagt det, :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym i kveld

Jeg har en kjæreste, ikke samboer. Vi er godt voksne begge to og har kjent hverandre i noen måneder. Jeg oppdaget for kort tid siden at han holdt en del unna da vi møtte hverandre siden han er godt kjent både i Norge og utlandet.

En venninne som jeg fortalte hvem han egentlig var ble fyr og flamme og lurte på om han gikk alltid i svarte dresser og slikt. Om vi spiste først og fremst på Grand hotell og om jeg var veldig nøye med påkledningen da vi møtes.

For å svare det kort. Han lever fullstendig som et vanlig menneske. Jeg har sett han i dyre dresser, dog ikke svarte, med flotte silkeslips, men når han kommer til meg i helgene har han ofte olabukse og genser. Vi har aldri spist på Grand og jeg har gjerne olabukse eller leggings og tunika eller t-skjorte i helgene. Når jeg går på jobb er jeg alltid pent kledd og hvis jeg møter han etter jobb er jeg sminket og velstelt på hår osv.

Vi dusjer hver dag begge to, men han har kommet til meg trøtt og ubarbert og jeg er usminket osv. Jeg ville ikke orke å måtte forholde meg til å stelle og stulle med meg hele tiden bare fordi mannen er anerkjent. Jeg oppfører meg nøyaktig som i andre forhold før, og det ser ut som han setter pris på meg som den jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -trådstarteren :)

Jeg har en kjæreste, ikke samboer. Vi er godt voksne begge to og har kjent hverandre i noen måneder. Jeg oppdaget for kort tid siden at han holdt en del unna da vi møtte hverandre siden han er godt kjent både i Norge og utlandet.

En venninne som jeg fortalte hvem han egentlig var ble fyr og flamme og lurte på om han gikk alltid i svarte dresser og slikt. Om vi spiste først og fremst på Grand hotell og om jeg var veldig nøye med påkledningen da vi møtes.

For å svare det kort. Han lever fullstendig som et vanlig menneske. Jeg har sett han i dyre dresser, dog ikke svarte, med flotte silkeslips, men når han kommer til meg i helgene har han ofte olabukse og genser. Vi har aldri spist på Grand og jeg har gjerne olabukse eller leggings og tunika eller t-skjorte i helgene. Når jeg går på jobb er jeg alltid pent kledd og hvis jeg møter han etter jobb er jeg sminket og velstelt på hår osv.

Vi dusjer hver dag begge to, men han har kommet til meg trøtt og ubarbert og jeg er usminket osv. Jeg ville ikke orke å måtte forholde meg til å stelle og stulle med meg hele tiden bare fordi mannen er anerkjent. Jeg oppfører meg nøyaktig som i andre forhold før, og det ser ut som han setter pris på meg som den jeg er.

"Jeg lar ikke samboeren min ta på meg om jeg ikke er nybarbert og har dusjet samme dagen." -var det en som skrev. Det er ikke så viktig her i huset, virker det som, og det er det jeg reagerer litt på..om vi skal være intime vil jeg selv helst være vertfall litt barbert, og helst ha dusjet samme dag. Og jeg vet kjæresten min også tenkte slik før.

Du som spurte hvor ofte jeg sminker meg, for det meste hver dag..men putter ikke på make up ansiktet bare fordi jeg vet kjæresten kommer hjem om ett kvarter, kan fint gå uten sminke hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det minst like viktig å pynte seg for kjæresten, som for andre.

Det betyr ikke at jeg alltid er nybarbert på legger eller sminket og går rundt i sexy tøy dagen lang. Men jeg kan like godt vise meg usminket på butikken eller for fremmede.

Jeg får fnatt av dem som sitter hjemme, usminket og i kosedressen en søndag sammen med kjæresten, men som da ikke kan bli med på kiosken for å leie en film, fordi de er så ustelte....

I den settingen, kan jeg like godt gå på kiosken ustelt, som å sitte der sammenmedkjæresten.Og jeg kan finne på å gå på butikken usminket, men stelle meg til en god middag sammen med kjæresten hjemme....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...