Gå til innhold

Jeg vil ha ny mobiltelefon!


Caloni Makaroni

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni

Jeg føler behovet for å fornye litt på den fronten. Men nå er det såpass lenge siden jeg har fulgt med noe særlig på nyhetene på markedet, og føler meg litt grønn.

Jeg vil ha:

Radio

Bra kamera m/ blitz

Og den må være fiiiin!

Den kan godt ha GPS.

Pris spiller ingen rolle, sånn innenfor rimelighetens grenser, altså. Ingen designtelefoner til 5-sifrede beløp, med andre ord.

Noen av dere som har en telefon å anbefale? Jeg har foretrukket Nokia så langt, men er også åpen for Sony Ericsson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

candyqueen_83

Jeg vil absolutt anbefale en av de nyeste fra Samsung. Koster vel fra 2500-6000 kr, avhengig av hvor mye finesser du vil ha. Samsungene mine er de eneste jeg har hatt i over 2 år :o) Spør du på div telebutikker hvilket merke de har færrest reklamasjoner på vil de svare Samsung :o)

Samsung har nå også en ny type skjerm på de nyeste. Enda bedre skjerm, men veldig mye lavere batteriforbruk :o)

http://www.elprice.no/tele/mobil-saamsung

Jeg har veeeeldig lyst på nr 2 fra toppen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil absolutt anbefale en av de nyeste fra Samsung. Koster vel fra 2500-6000 kr, avhengig av hvor mye finesser du vil ha. Samsungene mine er de eneste jeg har hatt i over 2 år :o) Spør du på div telebutikker hvilket merke de har færrest reklamasjoner på vil de svare Samsung :o)

Samsung har nå også en ny type skjerm på de nyeste. Enda bedre skjerm, men veldig mye lavere batteriforbruk :o)

http://www.elprice.no/tele/mobil-saamsung

Jeg har veeeeldig lyst på nr 2 fra toppen :o)

''Samsungene mine er de eneste jeg har hatt i over 2 år :o)''

Jeg har hatt min Samsung i 10 mnd og skal definitivt _ikke_ ha Samsung neste gang. :o( Var litt forhastet ved kjøpet, selv om jeg kikket på telefoner en god stund. Spørs om jeg går tilbake til SE neste gang tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

''Samsungene mine er de eneste jeg har hatt i over 2 år :o)''

Jeg har hatt min Samsung i 10 mnd og skal definitivt _ikke_ ha Samsung neste gang. :o( Var litt forhastet ved kjøpet, selv om jeg kikket på telefoner en god stund. Spørs om jeg går tilbake til SE neste gang tror jeg.

En veldig billig en da eller? De over 2000 kr skal hvertfall være veldig gode, og det er ganske sjelden man hører folk gå fra Samsung ogtilbake til noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veldig billig en da eller? De over 2000 kr skal hvertfall være veldig gode, og det er ganske sjelden man hører folk gå fra Samsung ogtilbake til noe annet.

Den kostet rundt 15-1600,- mener jeg å huske. Kjenner flere som har Samsung nå og som ikke kommer til å kjøpe det neste gang, men smaken er jo som baken. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Den kostet rundt 15-1600,- mener jeg å huske. Kjenner flere som har Samsung nå og som ikke kommer til å kjøpe det neste gang, men smaken er jo som baken. :o)

Ok, jeg har en annen oppfatning :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Caloni Makaroni

Jeg vil absolutt anbefale en av de nyeste fra Samsung. Koster vel fra 2500-6000 kr, avhengig av hvor mye finesser du vil ha. Samsungene mine er de eneste jeg har hatt i over 2 år :o) Spør du på div telebutikker hvilket merke de har færrest reklamasjoner på vil de svare Samsung :o)

Samsung har nå også en ny type skjerm på de nyeste. Enda bedre skjerm, men veldig mye lavere batteriforbruk :o)

http://www.elprice.no/tele/mobil-saamsung

Jeg har veeeeldig lyst på nr 2 fra toppen :o)

Fikk ikke opp siden, det står den inneholder en feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Usaklig svar:

Jeg har iPhone, som ikke er særlig god på noe av det du nevner, men likevel er det den desidert beste telefonen jeg har hatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Usaklig svar:

Jeg har iPhone, som ikke er særlig god på noe av det du nevner, men likevel er det den desidert beste telefonen jeg har hatt!

Haha, takk for svar likevel ;) Men jeg har Ipod Touch, og merker at jeg bruker den så mye til spill og mp3 og dilldall at batteriet fort går ut, og da hadde det vært kjipt om det i tillegg var en telefon, for da hadde jeg alltid hatt tomt batteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

ooo...den var pen! Og 8mpx. Men vil ha -blitz-, ikke fotolys. Ser at det står under det samme, men fotolyset på Nokia N95 er iallfall ikke bra.

Ja, det er kanskje det eneste negative. Men jeg har digital seilrefleks til å tå ordentlige bilder med, så fotolys holder sikkert til festlige anledninger :o)

Den ser helt knall ut, og har fått gode tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Haha, takk for svar likevel ;) Men jeg har Ipod Touch, og merker at jeg bruker den så mye til spill og mp3 og dilldall at batteriet fort går ut, og da hadde det vært kjipt om det i tillegg var en telefon, for da hadde jeg alltid hatt tomt batteri.

Da får du ha med iPod'en til sånt i tillegg til iPhone'n, da vet du! :)

Skal selv snart på en lengre flytur, og da må jeg si jeg liker mulighetene telefonen har som iPod etc. Jeg tar dessuten med et "erstatningsbatteri" som kan lade batteriet i telefonen om jeg skulle gå tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Caloni Makaroni

Da får du ha med iPod'en til sånt i tillegg til iPhone'n, da vet du! :)

Skal selv snart på en lengre flytur, og da må jeg si jeg liker mulighetene telefonen har som iPod etc. Jeg tar dessuten med et "erstatningsbatteri" som kan lade batteriet i telefonen om jeg skulle gå tom.

Du har et godt poeng. iPod touch'en skal jo uansett være med, så hvorfor ikke ha en kickass iphone i tillegg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Ja, det er kanskje det eneste negative. Men jeg har digital seilrefleks til å tå ordentlige bilder med, så fotolys holder sikkert til festlige anledninger :o)

Den ser helt knall ut, og har fått gode tester.

Er det fotolys på den, da? For det står ikke nærmere definert, er det jeg mener. Fotolys/blitz er tydeligvis likestilt i slike oversikter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...