Gå til innhold

Jeg vil ha ny mobiltelefon!


Caloni Makaroni

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni

Anbefaler på det høyeste:

www.amobil.no

Tusen takk, den var kjempelur! Skal sette meg til å knote litt der snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser nesten ut til at det må bli touchtelefon på meg :o er jo sååå mange fine! :D

Ja, men litt av et helvete i begynnelsen nàr man ikke er vant. Min holdt pà à havne i veggen en del ganger de förste ukene. Brukte vel minimum et kvarter for à skrive en tekstmelding för jeg begynte à bli litt trent:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Ja, men litt av et helvete i begynnelsen nàr man ikke er vant. Min holdt pà à havne i veggen en del ganger de förste ukene. Brukte vel minimum et kvarter for à skrive en tekstmelding för jeg begynte à bli litt trent:-D

Haha, jeg har ipod touch da, så jeg er litt kjent med hvordan det funker. Har vært litt på nett og skrevet noen mailer og sånn med den, så til en viss grad har jeg jo prøvd det. Men håpløst i starten, ja :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Ah, det var jo egentlig akkurat noe sånt jeg hadde tenkt meg i utgangspunktet (ikke rosa, though :P). Med skikkelig blitz og greier! Men nå har jo de andre dolerne her fått meg forelska i touchtelefoner, så nå er jeg mer i tvil enn det jeg var i utgangspunktet ;)

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...