Gå til innhold

Baksnakking på jobben av de sykemeldte..........


Gjest jobber i helse......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Niccola

Men om det finnes noen hekser, så gjelder jo ikke det for alle damer.

Det blir litt som Glimtipper på foreldre og småbarn i sin protest at en "aldri angrer på barn en har fått" - jeg er lei av at det er greit å si at "alle damer baksnakker".

Alle damer baksnakker faktisk ikke på denne måten.

Jeg leste mer en beskrivelse av de damene som faktisk baksnakker. Ikke en påstand om at _alle damer baksnakker_.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aldri nick

Men om det finnes noen hekser, så gjelder jo ikke det for alle damer.

Det blir litt som Glimtipper på foreldre og småbarn i sin protest at en "aldri angrer på barn en har fått" - jeg er lei av at det er greit å si at "alle damer baksnakker".

Alle damer baksnakker faktisk ikke på denne måten.

Nei, selvfølgelig er ikke alle damer hekser! Damene på jobben min er faktisk kjempegreie :-)

Jeg snakket vel mer om hvordan jeg opplever/har opplevd forskjeller på mannsdominerte miljøer kontra kvinnedominerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...